Ювелірний бренд Золотий Вік припинив співпрацю зі співачкою Настею Каменських (NK) після того, як вона виступила у США з російськими піснями. Про це бренд заявив у п’ятницю, 29 серпня, передають Патріоти України.
Там кажуть, що прийняли таке рішення «опираючись на цінності та принципи компанії». «Ми відкриваємо нову сторінку у комунікації з клієнтами і наша команда вже працює над новою креативною концепцією. Ми готуємо ідеї, які поєднують емоції, почуття та натхнення, щоб наші клієнти відчули Золотий Вік по-новому», — зазначили в компанії.
Бренд додав, що оновлена рекламна кампанія вийде вже цього року. На офіційній сторінці компанії більше немає фото співачки та видалено тег з її іменем. NK була обличчям бренду з 2021 року. Нещодавно співачка Настя Каменських вирушила до США, де возз'єдналася зі своїм чоловіком, репером Потапом. У Stories артистка показала, що Потапенко зустрічав її з квітами.
22 серпня Каменських виступила у нічному клубі в Маямі. Як виявилося, Настя Каменських продовжує виконувати свої старі російськомовні хіти, які також уже переклала українською, такі як Красное вино і Это моя ночь.
На сцені NK також звернулася до публіки російською: «Неважливо, якою мовою ми розмовляємо! Є одна мова, яку розуміють усі. Ви знаєте що це? Це любов! Яке найголовніше почуття у світі - любов. Правда, Маямі?».
Цього року ціни на каву можуть зрости на 40%, тобто для споживачів це будуть десь 10%, а найімовірніше - усі 20%. Водночас світова торгівля кавою різко скоротилася через рекордне зростання цін. Про це пише видання CBS, передають Патріоти України. «Прот...
Археологи впевнені, що витягли з води далеко не всі скарби з цього корабля, і найцікавіше попереду. На Півдні Франції на дні Рони, що є однією з найбільших річок Європи, та впадає в Середземне море археологи здійснили виняткове відкриття — схованку з ч...