Через західні санкції: Крематорії відмовляються приймати росіян у бюджетних трунах

Санкт-Петербурзький крематорій у РФ перестав приймати труни з бюджетних матеріалів. Це може бути пов'язано з антиросійськими санкціями. Про це повідомляє видання The Insider, передають Патріоти України.

Санкт-Петербурзький крематорій обмежив приймання трун із деревно-волокнистої плити, ламінованої деревинно-стружкової плити та інших матеріалів із клеєм у складі. Керівництво крематорію пояснило своє рішення «плановим очищенням фільтрів» для печей.

Зазначається, що в РФ труни з цих матеріалів є найбільш ходовими і використовуються більш ніж у 80% випадків. Експерт у сфері ритуальних послуг Євген Козлов вважає, що крематорій зіткнувся з проблемами через санкції проти РФ.

На сайті Міської ритуальної служби Петербурга йдеться про те, що труни з деревно-волокнистої плити і ламінованої деревинно-стружкової плити не приймають, «як і раніше, відповідно до рекомендації ГОСТу».

Водночас учасники ритуального бізнесу розповідають, що фактично це обмеження до січня 2024 року не працювало. У листопаді 2022 року ЗМІ повідомляли, що крематорій у Воронежі призупинив роботу через брак комплектуючих для чеської печі Tabo-CS внаслідок санкцій. Також видання пише, що в російських крематоріях здебільшого працюють з обладнанням із Чехії, а рідше з Німеччини та Угорщини.

Отримала пропозицію через Telegram-канал і не розгубилася: Шестикласниця з Тернополя зірвала план російських спецслужб

понеділок, 13 жовтень 2025, 6:30

У Тернополі учениця шостого класу зірвала спробу вербування з боку російських спецслужб, що мали на меті залучити її до диверсійних дій. Про це повідомляє поліція Тернопільщини, передають Патріоти України. Дівчинка отримала пропозицію через Telegram-ка...

Кремль запевняє, що санкції йдуть на користь недоімперії: У Росії збільшилась кількість жертв авіакатастроф, - розвідка

понеділок, 13 жовтень 2025, 6:00

Рівень смертності в російській комерційній авіації у 2025 році вже перевищив показники за два попередні роки разом. На тлі санкцій, зношеного авіапарку та дефіциту запчастин катастрофи стають дедалі частішими, тоді як уряд РФ скорочує фінансування галузі.