
У листопаді розпочався пілотний проект з оренди електрокарів українського сервісу каршерингу Getmancar. Проект практично одночасно стартував в обох містах, але із різними машинами. У столиці з'явилися електрокросовери Renault K-ZE, у Дніпрі - Nissan Leaf, зазначають Патріоти України.
За словами засновника та СЕО Тараса Гетьманського зони поки що залишили спільні. По Києву машину можна залишити у будь-якій зручній ділянці. У Дніпрі намалювали зелені зони, де бажано залишити електрокар, але не обов'язково.
Тарас Гетьманський зазначає, що попит на електрокари був: до запуску щодня надходили запити щодо наявності у парку електромашин. Основний мотив клієнтів – бажання спробувати нове. Якщо європейська цінність електрокарів – це екологічність та розв'язання питань міста, то в Україні це питання моди та ціни.
За попередніми результатами, електрокари обходяться прокатній компанії дорожче, попри те, що кілометр пробігу у них дешевше. Причина в тому, що значно більше коштів йде на логістику.
В рамках пілотного запуску в обох містах виведено кілька електрокарів, щоб обкатати логістику та оцінити рентабельність проекту. Getmancar готовий випустити додаткові 40 електрокарів (10 у Дніпрі та 30 у Києві), як тільки компанія проаналізує проміжні дані та оцінить, що бізнес-модель реально працює.


У ДТЕК пояснили, чому світла більше дають вночі, а не вдень. Пояснення просте - обсяг споживання, передають Патріоти України. Як зазначається, вночі набагато менше споживання. Після опівночі більшість промисловості та офісів не працюють. Люди сплять, і...
Довші ночі, коротші дні, сіре небо та холодна погода можуть зробити всіх нас більш втомленими та млявими. Нам може бути важче прокидатися і наше самопочуття в холодну пору року зазвичай погіршується, передають Патріоти України. . Доктор Нікі Кі, спеці...