Канада запускає державну рекламу, де 11 мовами, включно з українською, потенційних мігрантів запевнятимуть, що в країні складно отримати притулок.. Про це пише Reuters, передають Патріоти України.
Реклама коштувала державі $178 тисяч. Її транслюватимуть українською, іспанською, урду, гінді, тамільською та ще п'ятьма мовами. Таким чином, реклама спрямована на українців, латиноамериканців, жителів Пакистану, Індії, Непалу, Шрі-Ланки, Малайзії та ще низки країн.
Рекламна кампанія стала частиною зміни внутрішньої політики уряду прем’єр-міністра Джастіна Трюдо. Там всіма силами намагаються зменшити кількість мігрантів. Тих, хто приїхав з інших країн канадці звинувачують у зростанні цін на житло.
Пошукові запити типу "як отримати притулок у Канаді" приводитимуть людей на сторінку зі спеціальним контентом. Він має назву "Система надання притулку в Канаді — факти про притулок" та розповідає про труднощі отримання прихистку.
"Отримати притулок у Канаді нелегко. Існують суворі вказівки щодо відповідності вимогам. Дізнайтеся, що вам потрібно знати, перш ніж прийняти рішення, яке змінить життя", — пишуть в одному з оголошень.
Соцмережі сколихнув скандал з дитячою письменницею Лесею Ворониною, яка під час виступу на книжковому фестивалі на ВДНГ в Києві "Книжкова країна" висловилася публічно про дитину з аутизмом "Ця істота привертає до себе увагу". Про інцидент написала маті...
Українські моделі платформи OnlyFans протягом 2020-2022 років заробили 111 млн дол. Про це повідомив голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко в інтерв'ю ЕП, передають Патріоти України. "606 (податкових) перевірок тривають, запланован...