Доступний кожному: Вчені знайшли новий спосіб захисту від раку

Автори дослідження вважають, що результати підтверджують тезу про те, що вітамін D захищає від раку. Але, за їхніми словами, не можна виключати, що ефект може проявлятися тільки при певному рівні вітаміну.

Ілюстрація: ЖЖ

Міжнародна група вчених з’ясувала, що високий вміст вітаміну D в організмі може перешкоджати розвитку онкологічних захворювань, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Під час експериментів дослідники проаналізували зразки крові та анкетні дані близько 33 тис. осіб у віці від 40-69 років. У результаті вчені прийшли до висновку, що висока концентрація у чоловіків і жінок вітаміну D на 20% знижує ризик захворіти на рак.

Польська студентка закінчила навчання у Львові, але диплом так і не отримала: Що сталося

середа, 10 червень 2026, 23:50

Громадянка Польщі, яка чотири роки навчалася у Львівському національному університеті імені Івана Франка, не змогла отримати диплом бакалавра навіть після успішного завершення навчання та захисту кваліфікаційної роботи, передають Патріоти України. Як в...

"Бумеранг": У Росії "герой СВО" убив ексдружину і семирічну дитину

середа, 10 червень 2026, 22:44

У Свердловській області РФ суд виніс довічний вирок Артему Бучину, який убив свою колишню дружину та її семирічну доньку, передають Патріоти України. За даними слідства, трагедія сталася під час конфлікту між чоловіком і його ексдружиною. Під час сварк...