Дуже гарне та якісне: Вченим вдалося отримати "щасливе" зображення Юпітера (фото)

​Знімок вдалося зробити в інфрачервоному спектрі за допомогою телескопу Gemini North на Гаваях.

Астрономам вдалося отримати так зване “щасливе” зображення Юпітера — воно є одним з найбільш якісних, коли-небудь опублікованих раніше, повідомляють Патріоти України.
Така назва зображення виникла через однойменну техніку, яку використовували при його отриманні. Зазначається, що вона усуває ефект розмиття при перегляді турбулентної атмосфери Землі — спочатку вчені отримують кілька експозицій цілі і зберігають тільки ті сегменти зображення, де ця турбулентність мінімальна. Потім кадри збирають разом.

Знімок вдалося зробити в інфрачервоному спектрі за допомогою телескопу Gemini North на Гаваях. Інфрачервоне випромінювання використовується для того, щоб поліпшити зображення через туманність і тонкі хмари на вершині атмосфери.

Зараз дослідники хочуть краще зрозуміти, що створює і підтримує погодні системи планети, зокрема сильні шторми, які можуть тривати там десятиліттями чи навіть століттями.
Джерело: ВВС

На МКС знову проблеми з російськими компонентами - зламався туалет і задимився пилосос

вівторок, 20 жовтень 2020, 0:31

На Міжнародній космічній станції (МКС) виявилася серія неполадок. Про це повідомив російський космонавт Анатолій Іванишин фахівцям центру управління польотами, повідомляють Патріоти України з посиланням на РІА Новини.

"Незалежність судів під сумнів не ставимо": Офіс Зеленського відреагував на заборону книги "Справа Василя Стуса" через згадку про роль Медведчука у розправи над поетом