
Антропологи розповіли, як алкоголь врятував все людство, завдяки засвоєній мутації організму. Про це заявили дослідники університету Ексетера (Великобританія), передають Патріоти України.
Вчені кажуть, що здатність засвоювати алкоголь врятувала наших предків від глобального вимирання. Вони кажуть, що ще десять мільйонів років назад «види приматів конкурували один з одним за їжу і ресурси, і деякі групи їли незрілі плоди, які були здатні перетравити». За словами вчених, саме «це давало їм перевагу перед іншими мавпами».
Поліція Познані встановлює учасників інциденту, під час якого дві жінки агресивно поводилися щодо двох чоловіків біля закладу харчування на вулиці Пулвейській, передають Патріоти України з посиланням на Wirtualna Polska. . На відео, яке поширюють у со...
У Чорнобильському радіаційно-екологічному біосферному заповіднику зафіксовано рідкісні види риб. Як повідомили в установі, у період з 3 по 7 серпня науковці заповідника здійснили традиційні іхтіологічні дослідження річок Прип’ять, Уж, Ілля та каналів о...