Завдання проекту - відпрацювати механізм заміни дизельних локомотивів, що використовуються в Німеччині на неелектрифікованих залізничних ділянках і викидають в атмосферу значні обсяги вуглекислого газу, на екологічно чисті поїзда. Проект частково профінансує Федеральне міністерство транспорту і цифровий інфраструктури.
Водневий поїзд Siemens буде створений на платформі Mireo Plus - це нове покоління електропоїздів, перші екземпляри були здані в експлуатацію влітку 2020 року. Водневий варіант, який буде називатися Mireo Plus H, зможе розвивати швидкість до 160 км/ч. Інноваційна технологія дозволить заправлятися йому всього за 15 хвилин: приблизно стільки ж потрібно і дизельному тепловозу.
Передбачається, що випробування Mireo Plus H в реальних умовах почнуться в 2024 році в районі міста Тюбінген (земля Баден-Вюртемберг). У Німеччині залишаються неелектрофікованими 13 тис км залізничних колій - близько 40%.
На місці працює 4 розрахунки пожежників. Займанню присвоєно четвертий ранг складності. У понеділок, 25 січня, на одному з підприємств "Роснефти" в російському місті Уфі стався вибух ємностей із синтетичним спиртом, які згодом загорілися. Повідомляється...
23 січня прихильники Навального у багатьох містах проводять всеросійські акції протесту, вони вимагають звільнити політика з-під арешту. У російському місті Чита співробітника ОМОНу відмовився розганяти мітинг. Про це повідомляє команда Навального у св...