
Завдання проекту - відпрацювати механізм заміни дизельних локомотивів, що використовуються в Німеччині на неелектрифікованих залізничних ділянках і викидають в атмосферу значні обсяги вуглекислого газу, на екологічно чисті поїзда. Проект частково профінансує Федеральне міністерство транспорту і цифровий інфраструктури.
Водневий поїзд Siemens буде створений на платформі Mireo Plus - це нове покоління електропоїздів, перші екземпляри були здані в експлуатацію влітку 2020 року. Водневий варіант, який буде називатися Mireo Plus H, зможе розвивати швидкість до 160 км/ч. Інноваційна технологія дозволить заправлятися йому всього за 15 хвилин: приблизно стільки ж потрібно і дизельному тепловозу.
Передбачається, що випробування Mireo Plus H в реальних умовах почнуться в 2024 році в районі міста Тюбінген (земля Баден-Вюртемберг). У Німеччині залишаються неелектрофікованими 13 тис км залізничних колій - близько 40%.
Територіальні центри комплектування можуть оголошувати в розшук військовозобов’язаних, які порушують правила військового обліку або ухиляються від мобілізаційних заходів. Зокрема, особи, оголошені ТЦК у розшук, можуть зіткнутися з низкою обмежень як в ...
За останні роки науковці зафіксували різке падіння когнітивних здібностей серед молоді. Все більше молодих людей стикаються з проблемами пам’яті, концентрації уваги та прийняття рішень. Експерти говорять про "епідемію інтелектуальної деградації", яка п...