
Завдання проекту - відпрацювати механізм заміни дизельних локомотивів, що використовуються в Німеччині на неелектрифікованих залізничних ділянках і викидають в атмосферу значні обсяги вуглекислого газу, на екологічно чисті поїзда. Проект частково профінансує Федеральне міністерство транспорту і цифровий інфраструктури.
Водневий поїзд Siemens буде створений на платформі Mireo Plus - це нове покоління електропоїздів, перші екземпляри були здані в експлуатацію влітку 2020 року. Водневий варіант, який буде називатися Mireo Plus H, зможе розвивати швидкість до 160 км/ч. Інноваційна технологія дозволить заправлятися йому всього за 15 хвилин: приблизно стільки ж потрібно і дизельному тепловозу.
Передбачається, що випробування Mireo Plus H в реальних умовах почнуться в 2024 році в районі міста Тюбінген (земля Баден-Вюртемберг). У Німеччині залишаються неелектрофікованими 13 тис км залізничних колій - близько 40%.
В Україні тарифи на комунальні послуги можуть переглянути вже наступного року. Про це йдеться в кількох прогнозах урядових організацій. При тому скасувати мораторій на підвищення тарифів буде вкрай складно, саме тому підвищити тариф на газ, опалення та...
Провідний транспортний оператор Норвегії Ruter б'є на сполох через виявлення серйозної вразливості в системі безпеки електробусів китайського виробника Yutong. Внутрішня перевірка компанії підтвердила, що виробник має технічну можливість дистанційно от...