Завдання проекту - відпрацювати механізм заміни дизельних локомотивів, що використовуються в Німеччині на неелектрифікованих залізничних ділянках і викидають в атмосферу значні обсяги вуглекислого газу, на екологічно чисті поїзда. Проект частково профінансує Федеральне міністерство транспорту і цифровий інфраструктури.
Водневий поїзд Siemens буде створений на платформі Mireo Plus - це нове покоління електропоїздів, перші екземпляри були здані в експлуатацію влітку 2020 року. Водневий варіант, який буде називатися Mireo Plus H, зможе розвивати швидкість до 160 км/ч. Інноваційна технологія дозволить заправлятися йому всього за 15 хвилин: приблизно стільки ж потрібно і дизельному тепловозу.
Передбачається, що випробування Mireo Plus H в реальних умовах почнуться в 2024 році в районі міста Тюбінген (земля Баден-Вюртемберг). У Німеччині залишаються неелектрофікованими 13 тис км залізничних колій - близько 40%.
Конфлікт стався 11 липня. У соцмережах опублікували відео щодо виникнення конфліктної ситуації громадянами та військовослужбовцями, повідомляють Патріоти України. "Встановлено, що працівники територіального центру комплектування та соціальної підтримки...
На залізниці у Малопольському воєводстві Польщі почались значні затримки через помилку диспетчера – два потяги помилково спрямували назустріч одне одному на ту саму колію. Про це повідомляє RMF24, інформують Патріоти України. Вдень 12 липня в районі ст...