Завдання проекту - відпрацювати механізм заміни дизельних локомотивів, що використовуються в Німеччині на неелектрифікованих залізничних ділянках і викидають в атмосферу значні обсяги вуглекислого газу, на екологічно чисті поїзда. Проект частково профінансує Федеральне міністерство транспорту і цифровий інфраструктури.
Водневий поїзд Siemens буде створений на платформі Mireo Plus - це нове покоління електропоїздів, перші екземпляри були здані в експлуатацію влітку 2020 року. Водневий варіант, який буде називатися Mireo Plus H, зможе розвивати швидкість до 160 км/ч. Інноваційна технологія дозволить заправлятися йому всього за 15 хвилин: приблизно стільки ж потрібно і дизельному тепловозу.
Передбачається, що випробування Mireo Plus H в реальних умовах почнуться в 2024 році в районі міста Тюбінген (земля Баден-Вюртемберг). У Німеччині залишаються неелектрофікованими 13 тис км залізничних колій - близько 40%.
Світові ціни на какао обвалились до 20-місячного мінімуму. Це означає, що "драматичне ралі" останніх двох років нарешті завершилось. Про це свідчить інформація біржі ICE New York, передають Патріоти України з посиланням на Financial Times. . Відповідн...
Зима на носі, і кожен хоче, щоб вдома було тепло та комфортно. Норвежці знайшли власний підхід до опалення, який дозволяє зберігати тепло навіть при екстремально низьких температурах і при цьому суттєво економити на обігріві, передають Патріоти України...