
Завдання проекту - відпрацювати механізм заміни дизельних локомотивів, що використовуються в Німеччині на неелектрифікованих залізничних ділянках і викидають в атмосферу значні обсяги вуглекислого газу, на екологічно чисті поїзда. Проект частково профінансує Федеральне міністерство транспорту і цифровий інфраструктури.
Водневий поїзд Siemens буде створений на платформі Mireo Plus - це нове покоління електропоїздів, перші екземпляри були здані в експлуатацію влітку 2020 року. Водневий варіант, який буде називатися Mireo Plus H, зможе розвивати швидкість до 160 км/ч. Інноваційна технологія дозволить заправлятися йому всього за 15 хвилин: приблизно стільки ж потрібно і дизельному тепловозу.
Передбачається, що випробування Mireo Plus H в реальних умовах почнуться в 2024 році в районі міста Тюбінген (земля Баден-Вюртемберг). У Німеччині залишаються неелектрофікованими 13 тис км залізничних колій - близько 40%.
Уряд Німеччини погодив зміни щодо соціальної підтримки біженців. Вони передбачають зменшення виплат для українців, які прибули до країни з квітня 2025 року, передають Патріоти України із посиланням на Tagesschau.de. Домовленостей досягли Християнсько-д...
Старі хрести на міських цвинтарях та одиноких могилах в степах та полях України зазвичай налічують кілька сотень років. Здебільшого то намогильні камені запорожців XVI-XVIII століть, форма котрих походить від тамплієрського або мальтійського хреста, за...