
Завдання проекту - відпрацювати механізм заміни дизельних локомотивів, що використовуються в Німеччині на неелектрифікованих залізничних ділянках і викидають в атмосферу значні обсяги вуглекислого газу, на екологічно чисті поїзда. Проект частково профінансує Федеральне міністерство транспорту і цифровий інфраструктури.
Водневий поїзд Siemens буде створений на платформі Mireo Plus - це нове покоління електропоїздів, перші екземпляри були здані в експлуатацію влітку 2020 року. Водневий варіант, який буде називатися Mireo Plus H, зможе розвивати швидкість до 160 км/ч. Інноваційна технологія дозволить заправлятися йому всього за 15 хвилин: приблизно стільки ж потрібно і дизельному тепловозу.
Передбачається, що випробування Mireo Plus H в реальних умовах почнуться в 2024 році в районі міста Тюбінген (земля Баден-Вюртемберг). У Німеччині залишаються неелектрофікованими 13 тис км залізничних колій - близько 40%.
У вересні 2025 року країни Європейського Союзу (ЄС) надали тимчасовий захист 79 525 українським біженцям, а в жовтні ще 74 175, що стало найвищими місячними показниками року. Найбільше українців із тимчасовим захистом перебуває в Німеччині (1 229 960 о...
Родичі мешканця Кракова Кшиштофа Галоса, який зник навесні 2023 року, припускають, що чоловік загинув у російській в'язниці після катувань. Про це пише Gazeta Wyborcza, передають Патріоти України. Інформацію про затримання та можливу смерть громадянина...