"Укрзалізниця" оприлюднила рекомендації, як знайти залізничні квитки та як повернути кошти за квитки, які не надійшли. Відповідне повідомлення опублікувала пресслужба перевізника у четвер 17 березня, передають Патріоти України.
Як знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня 2025 року):
Якщо пасажир додавав свою електронну пошту до профілю в застосунку УЗ, для початку треба перевірити електронну пошту. Там має бути лист від Укрзалізниці з PDF-квитком, також квиток міг потрапити до папки "спам".
Якщо квитка немає, необхідно прийти на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запису у банківському застосунку або квитанції про оплату.
Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток:
Треба заповнити заявку на повернення. Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.
Якщо резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов:
Треба заповнити заявку на повернення — після перевірки кошти повернуть. Час повернення залежить від банку та може тривати до 30 банківських днів.
Якщо купували квиток після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року):
Якщо під час оплати стався збій — гроші зняло, а квиток не надійшов, треба почекати 5–10 хвилин та перевірити пошту. Якщо квитка немає, опишіть проблему через застосунок у розділі "Зворотний зв’язок". УЗ або надішле квиток, або поверне гроші.
З усіх інших питань пасажири можуть звертатись на резервну електронну пошту.
В Україні час від часу вводять обмеження для рибалок. Ці заходи допомагають зберегти різноманіття та чисельність мешканців водойм. За порушення чинних правил українці можуть отримати штраф. Про те, за що рибалок штрафуватимуть з 1 листопада 2025 року, ...
Пенсії українців у 2025 році вже підвищили на 11,5% і до кінця року очікуються додаткові перерахунки через зміну середньої зарплати, працевлаштування або досягнення віку. Крім того, пенсіонери, зокрема внутрішньо переміщені та у прифронтових областях, ...