
Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) показав проєкт поїзда метро з наскрізними вагонами й асинхронним тяговим приводом. За словами голови наглядової ради КВБЗ Володимира Приходька заявив, що компанія розраховує продавати їх Києву та Харкову.
Довжина такого поїзда — 97 метрів, конструкційна швидкість — 90 км/год. Призначений термін служби вагона — 50 років.
Загальна місткість поїзда (з урахуванням пасажирів, що стоять) — 1650 осіб. Також передбачено два місця спеціально обладнаних місця для пасажирів на колісному кріслі.

Основні технічні рішення, які завод хоче застосувати в конструкції нових метропоїздів, уже понад 10 років успішно працюють на вітчизняних електропоїздах і дизельних поїздах.
У КВБЗ зазначили, що в київській підземці 80% поїздів відпрацювали призначений термін служби, у харківській цей відсоток ще більший.
Кожен десятий біженець, якого в Польщі позбавили статусу захисту протягом останніх шести років, був громадянином України. Найчастіше це трапляється через зміну обставин, за яких статус було надано, передають Патріоти України. Про це повідомили у Rzeczp...
Голова парламентського комітету з фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев заявив, що чинна пенсійна формула в Україні є несправедливою та суперечить міжнародним стандартам, передають Патріоти України. За словами Гетманцева, українська...