Плаваючий всюдихід ЛуАЗ-1901 здатний долати 58-градусні підйоми та 1,4-метрові канави. Модель розробили у військовій та цивільній версіях.
Луцький автозавод відомий своїми позашляховиками, але мало хто знає, що там проєктували навіть шестиколісні моделі. Зокрема, у 80-ті роки на підприємстві створили унікальний ЛуАЗ-1901. Фото авто опублікували на сайті Hyser.
Розробка ЛуАЗ-1901 стартувала на початку 80-х, причому спочатку він був призначений для армії. В його основі лежав позашляховик ЛуАЗ-967 ТПК – військовий варіант "Волині".
Автомобіль подовжили до 4,5 м та додали йому третю вісь. Збільшені розміри дозволяли перевозити до чотирьох поранених на ношах або 650 кг вантажу.
Кузов ЛуАЗ-1901 виконали однооб'ємним та герметичним знизу. Як і ЛуАЗ-967, новий позашляховик був амфібією — міг пересуватися по воді зі швидкістю до 5 км/год.
Позашляховик мав постійний привод на другу та третю вісь, а перша – підключалася примусово. Крім того, колеса перших двох осей виконані такими, що повертаються. У рух його приводив 40-сильний двигун від "Запорожця".
Позашляховик ЛуАЗ збудували у 1984 році. На випробуваннях він долав 58-градусні підйоми та канави шириною до 1,4 м. Однак наприкінці 80-х у СРСР уже не вистачало грошей на виробництво військової техніки.
Роботи над ЛуАЗ-1901 продовжилися вже після здобуття Україною незалежності. Їхнім результатом стала громадянська версія ЛуАЗ-1901 "Геолог", представлена на автошоу SIA у 1999 році. Головною її відмінністю став 1,5-літровий трициліндровий дизель 3ДТМ на 51 к. с., створений у Харківському конструкторському бюро ім. Морозова. Максимальна швидкість становила 60 км/год.
Версія ЛуАЗ-1901 "Геолог" також не стала серійною. Усього випущено лише 8 екземплярів всюдихода.
Американський лев близько пов'язаний із сучасними левами, але він являв собою окрему еволюційну лінію. Коли люди думають про левів, на думку часто спадає образ знаменитого африканського лева. Проте найбільший лев, який коли-небудь ходив по Землі, мешка...
Автомобільний ринок останніх років показує: уживані авто здатні бути не менш надійними за нові, а іноді й перевершувати їх за тривалістю служби. В умовах, коли пошук машини з ресурсом понад 320 тис. кілометрів стає частиною фінансового планування, експ...