Автомобільний світ і не помітив, як колись магічним словом позашляховик почали називати субтильні кросовери, в яких від офроуду - хіба що колеса, більші за звичайні легкові. Справжніх всюдиходів 4х4 сьогодні випускається все менше, проте, дещо придатне для каміння і снігу у продажу ще можна знайти передають Патріоти України. А що саме?
Про п’ять серйозних автомобілів з реальними позашляховими можливостями читайте в матеріалі РБК-Україна. Під час підготовки публікації були використані матеріали видань AutoBild Allrad, “АвтоБазар” і “АвтоРіа”.
Наявність шильдика 4х4 чи AWD на кормі ще не означає, що машина дійсно на щось спроможна там, де закінчується асфальт. Позашляховий арсенал реальних “всюдиходів” набагато більший, ніж повний привід, та й він буває різний.
Щоб автомобіль міг відправлятися у в’язку багнюку, глибокі колії чи в снігові замети з мінімальним ризиком засісти там на півдня, йому потрібен цілий перелік конструктивних особливостей.
З інженерної точки зору згадані вище функції не такі вже й складні в реалізації, сучасні легкові авто часто мають набагато дорожчі пристрої – просто справа у тому, що виробник не вважає позашляхові “навороти” потрібними пересічному водієві. При тому що з іншого боку, справжня позашляхова трансмісія ускладнює облаштування машини сучасними електронними системами безпеки – і це ще одна причина, з якої у модельних рядах сучасних виробників все менше реальних машин-всюдиходів.
$19500 – 29300
Так, і не треба іронії – цей японський малюк насправді має добрячий запас прохідності і витривалості. Його єдиний вагомий мінус – маленька місткість кузова, але для двох мандрівників простору вистачить – звісно, якщо йдеться не про навколосвітку. Між іншим, ті саме якості властиві Jimny попереднього, третього покоління, вибір якого на ринку теж непоганий. Додатковий плюс у тому, що “Джимніків” мало хто використовує для нещадних офроудних заїздів, тому на вторинному ринку не так важко знайти машину у непоганому стані.
$21000 – 50200
Цією моделлю японці намацали дуже вдалу ринкову нішу: з одного боку, міцна машина з високими позашляховими якостями, з іншого – швидкісна і комфортна. І все це на фоні прийнятної ціни, оскільки модель традиційно просувають без претензій на преміальність. Pajero Sport так само можна придбати новим, і так само можна звернути увагу на його попереднє покоління, яке не відрізняється концептуально, але буде коштувати дешеше.
$13500 – 18000
G-wagen створювався перш за все як універсальний армійський всюдихід, але жодних сумнівів, що конструктори відразу мали на увазі і продаж на цивільному ринку. Проте, коли утилітарний первісток G-класу W460 внаслідок еволюції поступово перетворився на швидкий і розкішний ларьок на колесах, компанії довелося знов створювати просту і недорогу машину. Так народилася спрощена серія G-Class W461 Professional, зі старим кузовом, позбавлена багатьох атрибутів розкошів, але щедро наділена усім, що необхідно для експлуатації далеко від автобанів та фірмових СТО. Певно, єдиний мінус – в Україні вибір таких машин обмежений.
$16900 - 69000
Це одна з найпростіших у технічному плані машин у світі, але ціну на неї накручує шарм легендарності (важко сказати, у чому вона полягає) і той факт, що більшість екземплярів продаються у глибокому позашляховому тюнінгу. На кожен день “Деф” точно не годиться, бо він не тільки малокомфортний, а й важкий у керуванні. Позитивні особливості вагомі: є вибір з кількох типів кузовів різного призначення, а головне, сама концепція авто передбачає жорстку експлуатацію, тому Defender не шкода заганяти у найстрашніші хащі і багнюку.
$9350 – 15700
Колись, у пору своєї молодості, це був престижний і комфортабельний представницький позашляховик, тепер це просто позашляховик – все також зручний і всюдихідний. Єдиним вагомим недоліком якого сьогодні є дороге обслуговування, адже машина складна і ремонт навіть на нефірмовій СТО щоразу влітає у копієчку. При купівлі слід бути обережним, бо хоча прокачані під безкомпромісний офроуд екземпляри видно за кілометр, є також чимало “вбитих” “соток”, власники яких не мали коштів на гідне утримання.
Коли вам дуже захочеться придбати брутальний рамний позашляховик, зверніть увагу на діапазон цін у нашій добірці. І це підказка для споживача: тут є машини для повсякденного користування, і є машини вихідного дня – для виїздів на природу, щоб добре відпочити біля мангала чи щоб добре поганяти бездоріжжям. Тобто врахуйте факт, що утримувати машину такого класу в якості сімейного авто дуже недешево, особливо якщо вона давно вже не нова. При тому що авто для недільних покатушок не так часто зазиратиме у ваш гаманець. Від якого, власне, все і залежить.
На Закарпатті до довічного ув’язнення засудили депутата Сергія Батрина, який підірвав гранати під час засідання сесії сільради. Про це повідомляє Офіс генерального прокурора, передають Патріоти України. «За публічного обвинувачення прокурорів Закарпатс...
Український тенісист Ерік Ваншельбойм потрапив у неприємний інцидент. 23-річний спортсмен у парі з Денисом Євсєєвим з Казахстану мав зіграти у чвертьфіналі турніру ATP Challenger Tour у Монтемарі, повідомляють Патріоти України. Однак хлопець не зміг вз...