Українську блогерку у Мережі розкритикували за рекламний пост для бренду одягу, фото для якого були зроблені у будівлі, зруйнованій війною. На рекламний пост блогерки, співачки та акторки Діани Глостер звернули увагу користувачі Twitter, повідомляють Патріоти України.
У рекламній публікації інфлюенсерка написала: «Зруйновані дороги, мости, стіни — вже відновлюються, крок за кроком, для цього навіть не треба чекати „того самого дня“. Та все ж таки сильно чекається на нього і стільки надії, що він прийде вже завтра. Мені здається, що кожна українка уже уявила собі цей день і підготувала „переможну“ сукню. У мене тепер теж така є від українського бренду…».
У Мережі не оцінили такої інтеграції — користувачі Twitter негативно висловилися щодо вчинку інфлюенсерки. Після отриманої критики блогерка видалила допис, а її профіль у Instagram став закритим.


До слова, на цій же локації проходили зйомки кліпу Kalush Orchestra Stefania, з якою вони перемогли на Євробаченні 2022. «Нарешті видалила цей пост! Хоча не бачила нічого поганого. Калуш же знімав свій кліп там», — прокоментувала користувачка Мережі. «У Калуша не було промокоду на знижку», — відповіли їй.

Установи в Україні отримають компенсацію коштів, витрачених на безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб (ВПО). Зокрема з держбюджету будуть покриватися витрати на оплату комунальних послуг, скрапленого газу та пічного палива. Як повідомила пре...
Жидачівський районний суд Львівської області виніс вирок начальнику виробництва підприємства ТОВ «ТД «Остов-Бардс», що займається виготовленням пластикової тари, Івану Найдуху за поставку продукції до Росії під час воєнного стану. Посадовця підприємств...