Українську блогерку у Мережі розкритикували за рекламний пост для бренду одягу, фото для якого були зроблені у будівлі, зруйнованій війною. На рекламний пост блогерки, співачки та акторки Діани Глостер звернули увагу користувачі Twitter, повідомляють Патріоти України.
У рекламній публікації інфлюенсерка написала: «Зруйновані дороги, мости, стіни — вже відновлюються, крок за кроком, для цього навіть не треба чекати „того самого дня“. Та все ж таки сильно чекається на нього і стільки надії, що він прийде вже завтра. Мені здається, що кожна українка уже уявила собі цей день і підготувала „переможну“ сукню. У мене тепер теж така є від українського бренду…».
У Мережі не оцінили такої інтеграції — користувачі Twitter негативно висловилися щодо вчинку інфлюенсерки. Після отриманої критики блогерка видалила допис, а її профіль у Instagram став закритим.
До слова, на цій же локації проходили зйомки кліпу Kalush Orchestra Stefania, з якою вони перемогли на Євробаченні 2022. «Нарешті видалила цей пост! Хоча не бачила нічого поганого. Калуш же знімав свій кліп там», — прокоментувала користувачка Мережі. «У Калуша не було промокоду на знижку», — відповіли їй.
Британський боксер Джордан Томпсон (15−1, 12 КО) пригадав, як свого часу отримав запрошення стати одним із спаринг-партнерів українського боксера Олександра Усика (21−0, 14 КО), який нині володіє поясами WBA, WBO, IBO та IBF у надважкій вазі, передають...
Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров показав мапу провайдерів з усієї України, які працюють під час відключення світла. Мапа показує, чи може провайдер у конкретному будинку дати доступ до інтернету від 4 до 72 годин під час відключен...