Яніна Соколова прокоментувала свою рекламу психологічної допомоги, яка обурила українців

Кілька днів тому у центрі Києва з’явилася реклама служби психологічної допомоги із депресивними написами, які обурили українців. Журналістка Яніна Соколова, чий фонд розмістив рекламу, визнала, що вони помилилися із концепцією, передають Патріоти України.

Яніна Соколова опублікувала пояснення у соціальних мережах, визнала помилку і персональну відповідальність за вибір концепції реклами та принесла вибачення. «Не помиляється той, хто нічого не робить. Ми помилилися. За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я. Я її затвердила після пропозицій рекламної агенції McCann Kyiv. Тому прошу персональне вибачення у всіх, в кого наша ідея викликала зворотню від бажаного реакцію», — написала вона.

Вона пояснила, чому була вибрана ідея кампанії і написи «Буде лише гірше», «Життя немає сенсу» і «З депресії не вийти».

«Розрахунок нас і наших партнерів, за участі психологів агенції, був на те, що людина, яка прочитає на борді свої ж думки синхронізує їх з собою і побачить що: вихід є, як написано нижче на борді набере наших психологів 5522 і отримає допомогу. Втім, ми помилилися. В людей, які нині перебувають у кризових станах це викликало обурення. Немов ми спонукаємо людей зацементувати свої думки. Але це не так», — пояснила Яніна.

Яніна Соколова також повідомила, що борди і сітілайти будуть зняті. «Вже знімаються. І замінені бордами, які ми робитимемо на основі ваших ідей і пропозицій. Це напевно буде перша реклама психологічної допомоги, яку створили самі українці», — написала вона і закликала усіх небайдужих у коментарях запропонувати свої ідеї для рекламної кампанії служби психологічної допомоги.

"Посилає небезпечний сигнал кожному диктатору": Духовний радник Трампа висловив стурбованість мирним планом

неділя, 23 листопад 2025, 20:51

Марк Бернс, радник із духовних питань та дипломатії, який співпрацює з адміністрацією президента США Дональда Трампа, висловив стурбованість щодо запропонованого 28-пунктного мирного плану між Україною та Росією. На його думку, навіть заяви Трампа про ...

"П’ять колосків пшениці": Відомий український бренд обурив суспільство випуском ялинкових прикрас напередодні дня пам’яті жертв Голодомору (фото)

неділя, 23 листопад 2025, 20:41

Український бренд одягу і прикрас Bevza напередодні дня пам’яті жертв Голодомору випустив набір скляних ялинкових прикрас "П’ять колосків пшениці". Ідея виробів пов’язана з народною назвою репресивної постанови СРСР "Закон про п’ять колосків", який при...