
Клієнт "ПриватБанку"розповів, з якими труднощами зіткнувся при спробі оформити карту для отримання тисячі гривень за вакцинацію від коронавірусу. Про це він написав у відгуку на сайті "Мінфін", передають Патріоти України.
За його словами, банк нібито надає обмежений функціонал для клієнтів, які не встановили мобільний додаток. При цьому частина сервісів, стверджує клієнт, доступні тільки у веб-версії, в додатку їх немає.
"Наприклад, якщо ви бажаєте відкрити віртуальну карту "єПідтримка", то без мобільного додатку у вас нічого не вийде. Тобто, якщо у вас немає можливості встановити їх додаток, то краще відразу обирайте інший банк для відкриття цієї карти", - радить клієнт.
У відповідь представник банку написав, що оформлення віртуальної карти можливо через мобільний додаток "Приват24" або "Дія". Перший перед цим слід оновити.
"Оновлена версія програми розгортається для користувачів і може бути недоступна певний проміжок часу. Зазвичай до 1 дня", - уточнили в "Приваті".

Правоохоронці Одеської області припинили діяльність групи осіб, які, за даними слідства, були причетні до організації незаконного переміщення українських дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, до іншої країни під виглядом поїздок на...
Якщо військовозобов’язаний громадянин має відстрочку від мобілізації і не пройшов військово-лікарську комісію, група оповіщення ТЦК не може затримати і доправити його в центр комплектування. Вони мають право лише виписати йому повістку. Про це на порта...