Є певні нюанси: Клієнт "ПриватБанку" повідомив про проблему під час оформлення картки для "тисячі від Зеленського"

Клієнт "ПриватБанку"розповів, з якими труднощами зіткнувся при спробі оформити карту для отримання тисячі гривень за вакцинацію від коронавірусу. Про це він написав у відгуку на сайті "Мінфін", передають Патріоти України.

За його словами, банк нібито надає обмежений функціонал для клієнтів, які не встановили мобільний додаток. При цьому частина сервісів, стверджує клієнт, доступні тільки у веб-версії, в додатку їх немає.

"Наприклад, якщо ви бажаєте відкрити віртуальну карту "єПідтримка", то без мобільного додатку у вас нічого не вийде. Тобто, якщо у вас немає можливості встановити їх додаток, то краще відразу обирайте інший банк для відкриття цієї карти", - радить клієнт.

У відповідь представник банку написав, що оформлення віртуальної карти можливо через мобільний додаток "Приват24" або "Дія". Перший перед цим слід оновити.

"Оновлена версія програми розгортається для користувачів і може бути недоступна певний проміжок часу. Зазвичай до 1 дня", - уточнили в "Приваті".

Без шансів? У Міненерго пояснили причини, чому скасування графіків відключень наразі неможливе

п’ятниця, 19 грудень 2025, 16:30

Виконувач обов'язків міністра енергетики Артем Некрасов наголосив, що щоденні російські атаки та суттєве зниження пропускної здатності мереж не дозволяють наразі відмовитися від графіків обмежень. Про це міністр розповів під час брифінгу, передають Пат...

Це може здивувати! Названо головну помилку, через яку українці провалюють іспит на водійські права

п’ятниця, 19 грудень 2025, 16:23

Майбутні водії можуть добре знати правила дорожнього руху і навіть не мати трьох смертельно небезпечних звичок, яких радять позбутися патрульні, проте провалювати практичній іспит на водійські права. Про це пише Судово-юридична газета з посиланням на Г...