
Клієнт "ПриватБанку"розповів, з якими труднощами зіткнувся при спробі оформити карту для отримання тисячі гривень за вакцинацію від коронавірусу. Про це він написав у відгуку на сайті "Мінфін", передають Патріоти України.
За його словами, банк нібито надає обмежений функціонал для клієнтів, які не встановили мобільний додаток. При цьому частина сервісів, стверджує клієнт, доступні тільки у веб-версії, в додатку їх немає.
"Наприклад, якщо ви бажаєте відкрити віртуальну карту "єПідтримка", то без мобільного додатку у вас нічого не вийде. Тобто, якщо у вас немає можливості встановити їх додаток, то краще відразу обирайте інший банк для відкриття цієї карти", - радить клієнт.
У відповідь представник банку написав, що оформлення віртуальної карти можливо через мобільний додаток "Приват24" або "Дія". Перший перед цим слід оновити.
"Оновлена версія програми розгортається для користувачів і може бути недоступна певний проміжок часу. Зазвичай до 1 дня", - уточнили в "Приваті".

Графіки відключень електроенергії триватимуть всю зиму, за оптимістичним прогнозом - припиняться на початку квітня. Про це в етері "Еспресо" розповів голова Ради Української асоціації відновлюваної енергетики Станіслав Ігнатьєв, передають Патріоти Укра...
Неоготичну будівлю другої половини XVIII століття нині використовують як хлів. Це одна з чотирьох будівель на одній вулиці села Нове Поріччя, що на Хмельниччині, які збереглися до нашого часу. Про це розповів член громадської організації "Україна Інког...