Є певні нюанси: Клієнт "ПриватБанку" повідомив про проблему під час оформлення картки для "тисячі від Зеленського"

Клієнт "ПриватБанку"розповів, з якими труднощами зіткнувся при спробі оформити карту для отримання тисячі гривень за вакцинацію від коронавірусу. Про це він написав у відгуку на сайті "Мінфін", передають Патріоти України.

За його словами, банк нібито надає обмежений функціонал для клієнтів, які не встановили мобільний додаток. При цьому частина сервісів, стверджує клієнт, доступні тільки у веб-версії, в додатку їх немає.

"Наприклад, якщо ви бажаєте відкрити віртуальну карту "єПідтримка", то без мобільного додатку у вас нічого не вийде. Тобто, якщо у вас немає можливості встановити їх додаток, то краще відразу обирайте інший банк для відкриття цієї карти", - радить клієнт.

У відповідь представник банку написав, що оформлення віртуальної карти можливо через мобільний додаток "Приват24" або "Дія". Перший перед цим слід оновити.

"Оновлена версія програми розгортається для користувачів і може бути недоступна певний проміжок часу. Зазвичай до 1 дня", - уточнили в "Приваті".

“Люди тягнуться до села”: Лібанова пояснила, як змінилися міграційні настрої українців

понеділок, 15 грудень 2025, 8:57

Активні обстріли у містах підштовхують людей тимчасово переїжджати до сіл, адже там мешканці почуваються безпечніше та спокійніше. Про це заявила Директорка Інституту демографії НАН України Елла Лібанова у етері одного з телеканалів, передають Патріоти...

Не в пріоритеті? У Міноборони пояснили, що тепер буде з паперовими військово-обліковими документами

понеділок, 15 грудень 2025, 8:30

Хоча цифровий військово-обліковий документ Резерв ID у застосунку Резерв+ став основним, паперовий документ залишається дійсним. Про це розповів керівник директорату цифрової трансформації Міноборони України Артем Романюков в ефірі телемарафону Єдині н...