Клієнт "ПриватБанку"розповів, з якими труднощами зіткнувся при спробі оформити карту для отримання тисячі гривень за вакцинацію від коронавірусу. Про це він написав у відгуку на сайті "Мінфін", передають Патріоти України.
За його словами, банк нібито надає обмежений функціонал для клієнтів, які не встановили мобільний додаток. При цьому частина сервісів, стверджує клієнт, доступні тільки у веб-версії, в додатку їх немає.
"Наприклад, якщо ви бажаєте відкрити віртуальну карту "єПідтримка", то без мобільного додатку у вас нічого не вийде. Тобто, якщо у вас немає можливості встановити їх додаток, то краще відразу обирайте інший банк для відкриття цієї карти", - радить клієнт.
У відповідь представник банку написав, що оформлення віртуальної карти можливо через мобільний додаток "Приват24" або "Дія". Перший перед цим слід оновити.
"Оновлена версія програми розгортається для користувачів і може бути недоступна певний проміжок часу. Зазвичай до 1 дня", - уточнили в "Приваті".
Український нападник Роми Артем Довбик, який відзначився голом у матчі чемпіонату Італії з Дженоа (3:1), проявляє стримані емоції після результативних ударів. Форвард збірної України заявив, що не повністю задоволений грою, яку демонструє та продовжує ...
Волонтер із Японії Фумінорі Цучіко, який щодня безкоштовно годує сотні харків'ян, заявив, що ризикує втратити можливість законного перебування на території України. За його словами, все через те, що він не може потрапити на прийом до територіального ор...