
З 1 січня 2026 року українські виробники алкогольних напоїв більше не зможуть використовувати слово коньяк на своїх етикетках. Усі компанії мають перейти на назву бренді - це вимога Угоди про асоціацію з ЄС, яка гарантує захист географічних назв, передають Патріоти України.
Термін «коньяк» юридично належить Франції та може застосовуватися лише до продукції з регіону Коньяк у Шаранті. Українським компаніям доведеться не лише повністю змінити маркування, а й проводити масштабну інформаційну кампанію для покупців. За оцінками виробників, ребрендинг може спричинити падіння продажів на 25–50%, адже споживачі звикли до старої назви.
Програма "Національний кешбек" наступного року змінить умови. Наразі Мінекономіки проводить її оцінку.. Про це очільник Мінекономіки Олексій Соболев заявив під час форуму "Відновлення України: якісні інституції та економічна безпека", передають Патріот...
З 1 січня 2026 року українські виробники алкогольних напоїв більше не зможуть використовувати слово коньяк на своїх етикетках. Усі компанії мають перейти на назву бренді - це вимога Угоди про асоціацію з ЄС, яка гарантує захист географічних назв, перед...