
З 1 січня 2026 року українські виробники алкогольних напоїв більше не зможуть використовувати слово коньяк на своїх етикетках. Усі компанії мають перейти на назву бренді - це вимога Угоди про асоціацію з ЄС, яка гарантує захист географічних назв, передають Патріоти України.
Термін «коньяк» юридично належить Франції та може застосовуватися лише до продукції з регіону Коньяк у Шаранті. Українським компаніям доведеться не лише повністю змінити маркування, а й проводити масштабну інформаційну кампанію для покупців. За оцінками виробників, ребрендинг може спричинити падіння продажів на 25–50%, адже споживачі звикли до старої назви.
У Дніпрі чиновника міськради та ще трьох осіб підозрюють у привласненні бюджетних коштів на відновлення осель після обстрілів. Про це 23 грудня повідомили в Офісі генерального прокурора, передають Патріоти України. За даними відомства, у Дніпрі викрили...
У канадському банківському сховищі після понад 100 років зберігання відкрили валізу з королівськими коштовностями родини Габсбургів, які десятиліттями вважалися втраченими назавжди. Серед знахідок – легендарний світло-жовтий діамант вагою майже унцію, ...