Україна зможе розпочати будівництво залізниці європейського стандарту із шириною колії 1435 мм від Державного кордону до Скнилова, південно-західного передмістя Львова (відстань по залізничній колії до вокзалу Львова до 8 км). Як передає ЦТС, про це 6 листопада оголосив віцепрем'єр-міністр з відновлення України - міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба, передають Патріоти України.
"...разом із директоркою Європейської Комісії з транспорту Магдою Копчинською дали старт будівництву колії європейського стандарту. она буде побудована від кордону з Польщею до Скнилова, що поблизу Львова. На це Україна отримала від Єврокомісії перші грантові 73,5 млн євро", - заявив посадовець.
"Протяжність колії - близько 80 км. Таким чином ми розширимо пряме та сумісне сполучення між Україною та європейською мережею TEN-T. Завершити будівництво плануємо до кінця 2027 року.
Цей проєкт - частина ширшої стратегії інтеграції української залізничної системи до європейського транспортного простору. Він сприятиме розвитку логістики, підвищить ефективність торгівлі та зміцнить фізичні зв’язки між Україною та основними транспортними коридорами ЄС", - додав Олексій Кулеба.
Нагадаємо, що одноколійну залізницю євростандарту до Скнилова будуватимуть від станції Мостиська 2, до якої доходить колія 1435 мм.
Ширша стратегія передбачає будівництво вантажного та пасажирських терміналів 1435 мм у Скнилові, а також продовження євроколії до Головного вокзалу Львова. Наразі грантове фінансування для цих подальших етапів не схвалене.
В Україні тарифи на комунальні послуги можуть переглянути вже наступного року. Про це йдеться в кількох прогнозах урядових організацій. При тому скасувати мораторій на підвищення тарифів буде вкрай складно, саме тому підвищити тариф на газ, опалення та...
Провідний транспортний оператор Норвегії Ruter б'є на сполох через виявлення серйозної вразливості в системі безпеки електробусів китайського виробника Yutong. Внутрішня перевірка компанії підтвердила, що виробник має технічну можливість дистанційно от...