In vino veritas: Німецькі дослідники дійшли висновку, що популярний алкогольний напій може знизити ризик захворіти на коронавірус

Нове дослідження показало, що вино може знизити ризик зараження Covid-19. Цей висновок поширюється і на білі сорти напою, і на шампанське. Результати дослідження було опубліковано у журналі Frontiers In Nutrition.

Фахівці лікарні Shenzhen Kangning Hospital у Китаї проаналізували дані, що зберігаються у британській базі UK Biobank

Згідно зі звітом, у людей, які випивають п'ять і більше келихів червоного вина на тиждень, ризик заразитися Covid-19 знижувався на 17%. Вчені вважають, що це пов'язано з високим вмістом поліфенолу у напої, що допомагає боротися з вірусом.

Проте не лише червоне вино має такі захисні властивості. Як з'ясувалося, біле та шампанське вино також можуть знизити ризик зараження коронавірусом.

Дослідження показало, що ті, хто випивав на тиждень від однієї до чотирьох келихів будь-якого з цих напоїв, мали на 8% менше шансів інфікуватися.

Водночас у результатах дослідження є погані новини для любителів пива. Як з'ясувалося, ті, хто вживав будь-яку кількість цього пінного алкогольного напою, мали на 28% більший ризик захворіти на коронавірус. Аналогічний результат показали дані про сидр.

Видання Express при цьому звернуло увагу на важливий висновок: те, що вино може знизити ризик зараження Сovid-19, не повинно спонукати людей зловживати алкоголем, оскільки спиртне, як доведено вченими, має багато негативних наслідків для здоров'я.

Не варто радикально ставитися і до пива або сидру. Також наголошується, що жодний із напоїв не зможе замінити вакцинацію, яка справді здатна захистити від інфікування.


Сенсаційна знахідка археологів: Під водою виявили легендарний римський міст

понеділок, 8 червень 2026, 22:32

У Швейцарії археологи зробили унікальне відкриття — під водою в річці Ааре виявили залишки легендарного мосту римської доби, який понад десятиліття намагалися знайти дослідники, передають Патріоти України. Знахідку зробили поблизу Золотурн під час підг...

Налякана пасажирка просила зупинити: Пекельний гонщик Mercedes, який вбив 4 людей, у момент ДТП працював як таксі

понеділок, 8 червень 2026, 22:20

Водій Mercedes, який влетів у перехід з людьми в Києві 5 червня, на момент аварії виконував замовлення: у машині з ним була 41-річна пасажирка, передають Патріоти України з посиланням на УП. Пасажирка є однією з трьох постраждалих у ДТП. Вона отримала ...