
Причиною катастрофи літака Boeing 737−800 авіакомпанії Jeju Air, імовірно, стала несправність шасі, спричинена зіткненням із птахами, проте деякі експерти сумніваються в цій версії. На думку низки фахівців, зіткнення з птахом навряд чи могло стати причиною несправності шасі літака до катастрофи, пише The Sunday Times у неділю, 29 грудня, передають Патріоти України.
Так, фахівець із розслідування авіаційних подій і колишнй керівник служби безпеки Australian Airlines Джеффрі Делл повідомив, що «ніколи не бачив, щоб зіткнення з птахом завадило випуску шасі». Ще один експерт, редактор Airline News Джеффрі Томас, стверджує, що зіткнення з птахами не є чимось незвичайним, але, як правило, це не призводить до втрати літака. Він також поставив питання, чому в кінці злітно-посадкової смуги є стіна.
29 грудня о 09:07 за місцевим часом зазнав аварії пасажирський літак Boeing 737−800 авіакомпанії Jeju Air, що летів із Бангкока в Муан.
Під час посадки в аеропорту літак не випустив шасі, викотився за межі злітно-посадкової смуги, врізався в огорожу і загорівся. На борту літака були 175 пасажирів і шість членів екіпажу. Більшість пасажирів — громадяни Південної Кореї. Рятувальні служби підтвердили загибель 179 осіб. Вижити вдалося тільки двом людям. Їх госпіталізовано.
«Після того як літак зіткнувся зі стіною, пасажирів викинуло з літака. Шанси на виживання вкрай малі», — цитувало Yonhap News представника пожежного агентства. Попередньо, причиною аварії літака стала несправність шасі через зіткнення з птахами. Літак, що розбився, був випущений 2009 року і не мав ознак несправності. Це авіакатастрофа з найбільшою кількістю жертв на території Південної Кореї. До 29 грудня такою катастрофою була аварія літака Asiana Airlines у Мокпхо в 1993 році. Тоді загинули 66 осіб.
У Делі розпочали експерименти із засівом хмар, щоб викликати штучний дощ і очистити повітря від небезпечного смогу. При цьому науковці попереджають про марність і ризики такого методу, передають Патріоти України з посиланням на Тhe Guardian. Ініціатор...
1 листопада 2025 року в Україні починає діяти нова система оформлення та продовження відстрочок від мобілізації. Зміни передбачають автоматичне продовження більшості відстрочок, пріоритет оформлення в цифровому форматі через застосунок Резерв+, а також...