Згідно з новими нормами, під час зведення доріг з трьома та більше смугами, ширина крайньої лівої зменшиться з 3,75 м. до 3,5 м. Для ремонту старих трас така норма є лише рекомендованою.
Між тим, за новими стандартами ДБН, змінюється ширина смуги для зупинки на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій). Тепер замість 2,5 м. її повинні розширити до трьох метрів.
У Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства розповіли, що нинішня ширина смуги для зупинки небезпечна і спричиняє аварії. Надто це стосується вантажівок.
Також оновлені державні будівельні норми передбачають встановлення безпечніших мінімальних радіусів кривих дорожної розмітки на гірських дорогах. Це також повинно знизити кількість аварій на шляхах у місцях зі складним ландшафтом, розповіли у Мінрегіоні.
Зусиллями правоохоронців та музейників вдалося запобігти незаконному продажу унікальної знахідки – чотирьох бронзових сокир кельтів, поміщених у ліпний горщик, передають Патріоти України з посиланням на Офіс генерального прокурора. Зазначається, що про...
Член Руй заробляє на життя керівником відділу маркетингу однієї з компаній у місті-мільйоннику Чунцин, що в центральній частині Китаю. Він ніколи не був в Америці, не навчався за кордоном, але чудово пародіює голос і манери президента США Дональда Трам...