Згідно з новими нормами, під час зведення доріг з трьома та більше смугами, ширина крайньої лівої зменшиться з 3,75 м. до 3,5 м. Для ремонту старих трас така норма є лише рекомендованою.
Між тим, за новими стандартами ДБН, змінюється ширина смуги для зупинки на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій). Тепер замість 2,5 м. її повинні розширити до трьох метрів.
У Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства розповіли, що нинішня ширина смуги для зупинки небезпечна і спричиняє аварії. Надто це стосується вантажівок.
Також оновлені державні будівельні норми передбачають встановлення безпечніших мінімальних радіусів кривих дорожної розмітки на гірських дорогах. Це також повинно знизити кількість аварій на шляхах у місцях зі складним ландшафтом, розповіли у Мінрегіоні.
Американська компанія Tesla здійснила перше в історії автономне доставлення автомобіля покупцю. Про це повідомив гендиректор Tesla Ілон Маск у соцмережі X. Електрокар Tesla Model Y самостійно проїхав від заводу компанії поблизу міста Остін (штат Техас)...
У Швеції продають українську халву кропивницького виробництва в пакуванні російською мовою. Про це «Суспільному» розповіла кропивничанка Ольга Сержанова, передають Патріоти України. Вона живе за кордоном, українські товари купує в місцевих магазинах. З...