Згідно з новими нормами, під час зведення доріг з трьома та більше смугами, ширина крайньої лівої зменшиться з 3,75 м. до 3,5 м. Для ремонту старих трас така норма є лише рекомендованою.
Між тим, за новими стандартами ДБН, змінюється ширина смуги для зупинки на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій). Тепер замість 2,5 м. її повинні розширити до трьох метрів.
У Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства розповіли, що нинішня ширина смуги для зупинки небезпечна і спричиняє аварії. Надто це стосується вантажівок.
Також оновлені державні будівельні норми передбачають встановлення безпечніших мінімальних радіусів кривих дорожної розмітки на гірських дорогах. Це також повинно знизити кількість аварій на шляхах у місцях зі складним ландшафтом, розповіли у Мінрегіоні.
У Київській області помітили масовий приліт кедрівок з російської тайги. Це сталося через нестачу кормової бази. Про це розповів "Телеграфу" орнітолог Василь Костюшин. Фахівець розповів, що це один з інвазійних видів птахів, які періодично прилітають з...
В Україні у суботу, 11 жовтня, очікуються невеликі дощі. Про це повідомляє Укргідрометцентр. Вітер західний, північно-західний, 7-12 м/с, вдень у південно-західній частині місцями пориви 15-20 м/с. Температура вночі 5-10°, вдень 9-14°, передають Патріо...