Згідно з новими нормами, під час зведення доріг з трьома та більше смугами, ширина крайньої лівої зменшиться з 3,75 м. до 3,5 м. Для ремонту старих трас така норма є лише рекомендованою.
Між тим, за новими стандартами ДБН, змінюється ширина смуги для зупинки на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій). Тепер замість 2,5 м. її повинні розширити до трьох метрів.
У Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства розповіли, що нинішня ширина смуги для зупинки небезпечна і спричиняє аварії. Надто це стосується вантажівок.
Також оновлені державні будівельні норми передбачають встановлення безпечніших мінімальних радіусів кривих дорожної розмітки на гірських дорогах. Це також повинно знизити кількість аварій на шляхах у місцях зі складним ландшафтом, розповіли у Мінрегіоні.
Існує кілька основних причин, коли територіальний центр комплектування оголошує військовозобов’язаного громадянина у розшук. Це, зокрема, ігнорування повісток від ТЦК. Про це йдеться у матеріалі на сайті inseinin.com.ua, передають Патріоти України. Нас...
У ніч на 18 вересня підрозділи Сил спеціальних операцій завдали ударів по логістичному хабу 810-ї окремої бригади морської піхоти РФ, розташованому в Курській області, передають Патріоти України з посиланням на пресслужбу ССО. . Як уточнює "Українська...