
Згідно з новими нормами, під час зведення доріг з трьома та більше смугами, ширина крайньої лівої зменшиться з 3,75 м. до 3,5 м. Для ремонту старих трас така норма є лише рекомендованою.
Між тим, за новими стандартами ДБН, змінюється ширина смуги для зупинки на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій). Тепер замість 2,5 м. її повинні розширити до трьох метрів.
У Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства розповіли, що нинішня ширина смуги для зупинки небезпечна і спричиняє аварії. Надто це стосується вантажівок.
Також оновлені державні будівельні норми передбачають встановлення безпечніших мінімальних радіусів кривих дорожної розмітки на гірських дорогах. Це також повинно знизити кількість аварій на шляхах у місцях зі складним ландшафтом, розповіли у Мінрегіоні.
Кухня СРСР - це унікальне явище в історії гастрономії, де смакові вподобання суспільства формувалися не стільки традиціями, скільки рішеннями партії та можливостями промисловості. Готували з того, що було, їли те, що можна було "дістати", а популярними...
У Києві мешканці зняли курйозне відео, у якому показали, як розважаються під час відключень електроенергії. Відповідне відео киянка Наталія опублікувала у своєму акаунті в TikTok, передають Патріоти України. «Pov. Йшла восьма година без світла», — підп...