Згідно з новими нормами, під час зведення доріг з трьома та більше смугами, ширина крайньої лівої зменшиться з 3,75 м. до 3,5 м. Для ремонту старих трас така норма є лише рекомендованою.
Між тим, за новими стандартами ДБН, змінюється ширина смуги для зупинки на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій). Тепер замість 2,5 м. її повинні розширити до трьох метрів.
У Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства розповіли, що нинішня ширина смуги для зупинки небезпечна і спричиняє аварії. Надто це стосується вантажівок.
Також оновлені державні будівельні норми передбачають встановлення безпечніших мінімальних радіусів кривих дорожної розмітки на гірських дорогах. Це також повинно знизити кількість аварій на шляхах у місцях зі складним ландшафтом, розповіли у Мінрегіоні.
Незважаючи на очікуване здешевшання палива та деяких видів товарів, в цілому ціни в Україні продовжують зростати. Хоча в подальшому можливе поступове уповільнення інфляції. Про це говориться в Макроекономічному та монетарному огляді НБУ за квітень 2025...
Тернопільський міськрайонний суд визнав винним місцевого мешканця у вчиненні хуліганства щодо культових споруд і оштрафував на 17 тис. грн. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на судовий реєстр. За даними досудового розслідування, вночі 2...