На початку 1990-х років в Науково-виробничому центрі “Інформатика” та Інституті електрозварювання ім. Є. Є. Патона був розроблений електрокар “Київ-1103”, характеристики котрого і тепер виглядають цілком пристойно. Керівником проекту був Володимир Татаренко, кандидат технічних наук.
Для мотора електромобіля використали електростартер від винищувача МіГ-29, які були доступні на той час. Цей мотор мав потужність 25 к.с. і вагу лише 11 кг.
В Ізраїлі спеціально для “Київ-1103” була розроблена акумуляторна батарея, яка пізніше була використана для Renault Fluence Z.E. Завдяки цій батареї електромобіль міг подолати до 200 км без підзарядки. Кузов автомобіля був спроєктований в Чехії з легкого склопластику.
“Київ-1103” був активно тестований на автодромі “Чайка” у Києві та демонструвався на різних виставках. Планувалося, що цей електромобіль буде продаватися не лише в Україні, але і в Європі.
Для реалізації проекту було створено АТ “Електромобіль”. Іноземні інвестори виявили зацікавленість у проекті, навіть Deutsche Bank був готовий надати кредит для організації виробництва. Однак, єдиною умовою для отримання кредиту були гарантії з боку уряду, які не були надані.
Без фінансування подальший розвиток проекту став неможливим, і “Київ-1103” припинив своє існування в 2002 році, а його кузов залишився на одній зі столичних СТО.
Священник Православної церкви України Олексій Філюк дозволив своїй пастві повідомляти терцентрам комплектування про тестя, який погано поводиться. Священник пояснив, що таку людину можна відправити в армію, але лише за виконання додаткових умов. При ць...
У четвер, 15 травня, на Львівщині випав сніг. Опади сталися в гірських районах, зокрема в населених пунктах Тухолька, Славське та Плав'є, повідомляють Патріоти України. Попри те, що зараз середина травня земля знову вкрилася снігом. Раніше синоптики пр...