На початку 1990-х років в Науково-виробничому центрі “Інформатика” та Інституті електрозварювання ім. Є. Є. Патона був розроблений електрокар “Київ-1103”, характеристики котрого і тепер виглядають цілком пристойно. Керівником проекту був Володимир Татаренко, кандидат технічних наук.
Для мотора електромобіля використали електростартер від винищувача МіГ-29, які були доступні на той час. Цей мотор мав потужність 25 к.с. і вагу лише 11 кг.
В Ізраїлі спеціально для “Київ-1103” була розроблена акумуляторна батарея, яка пізніше була використана для Renault Fluence Z.E. Завдяки цій батареї електромобіль міг подолати до 200 км без підзарядки. Кузов автомобіля був спроєктований в Чехії з легкого склопластику.
“Київ-1103” був активно тестований на автодромі “Чайка” у Києві та демонструвався на різних виставках. Планувалося, що цей електромобіль буде продаватися не лише в Україні, але і в Європі.
Для реалізації проекту було створено АТ “Електромобіль”. Іноземні інвестори виявили зацікавленість у проекті, навіть Deutsche Bank був готовий надати кредит для організації виробництва. Однак, єдиною умовою для отримання кредиту були гарантії з боку уряду, які не були надані.
Без фінансування подальший розвиток проекту став неможливим, і “Київ-1103” припинив своє існування в 2002 році, а його кузов залишився на одній зі столичних СТО.
Українські податківці у цьому році вже провели тисячі перевірок, за результатами яких було донараховано майже 700 млн грн штрафів. Найпоширенішими порушеннями були невидача фіскального чека, неналежне оформлення трудових відносин з найманими особами, в...
Внаслідок російського удару по будинку у Луцьку під завалами загинула молода пара. Про це повідомляють Патріоти України із посиланням на соціальні мережі. Відомо, що молода пара, Микола та Іванна, жила на восьмому поверсі будинку, де був приліт. Вони н...