На початку 1990-х років в Науково-виробничому центрі “Інформатика” та Інституті електрозварювання ім. Є. Є. Патона був розроблений електрокар “Київ-1103”, характеристики котрого і тепер виглядають цілком пристойно. Керівником проекту був Володимир Татаренко, кандидат технічних наук.
Для мотора електромобіля використали електростартер від винищувача МіГ-29, які були доступні на той час. Цей мотор мав потужність 25 к.с. і вагу лише 11 кг.
В Ізраїлі спеціально для “Київ-1103” була розроблена акумуляторна батарея, яка пізніше була використана для Renault Fluence Z.E. Завдяки цій батареї електромобіль міг подолати до 200 км без підзарядки. Кузов автомобіля був спроєктований в Чехії з легкого склопластику.
“Київ-1103” був активно тестований на автодромі “Чайка” у Києві та демонструвався на різних виставках. Планувалося, що цей електромобіль буде продаватися не лише в Україні, але і в Європі.
Для реалізації проекту було створено АТ “Електромобіль”. Іноземні інвестори виявили зацікавленість у проекті, навіть Deutsche Bank був готовий надати кредит для організації виробництва. Однак, єдиною умовою для отримання кредиту були гарантії з боку уряду, які не були надані.
Без фінансування подальший розвиток проекту став неможливим, і “Київ-1103” припинив своє існування в 2002 році, а його кузов залишився на одній зі столичних СТО.
Один з найвідоміших механіків на Youtube Скотті Кілмер закликав водіїв захистити компонент автомобіля, який найчастіше викрадають та заміна якого може коштувати космічних грошей, передають Патріоти України з посиланням на Express. Попри те, що сучасні ...
Міністр енергетики та вугільної промисловості України у 2014-2016 роках, а також підозрюваний у гучній «вугільній справі» Володимир Демчишин розлучився з дружиною Уляною. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на дані судового реєстру. У лип...