На початку 1990-х років в Науково-виробничому центрі “Інформатика” та Інституті електрозварювання ім. Є. Є. Патона був розроблений електрокар “Київ-1103”, характеристики котрого і тепер виглядають цілком пристойно. Керівником проекту був Володимир Татаренко, кандидат технічних наук.
Для мотора електромобіля використали електростартер від винищувача МіГ-29, які були доступні на той час. Цей мотор мав потужність 25 к.с. і вагу лише 11 кг.
В Ізраїлі спеціально для “Київ-1103” була розроблена акумуляторна батарея, яка пізніше була використана для Renault Fluence Z.E. Завдяки цій батареї електромобіль міг подолати до 200 км без підзарядки. Кузов автомобіля був спроєктований в Чехії з легкого склопластику.
“Київ-1103” був активно тестований на автодромі “Чайка” у Києві та демонструвався на різних виставках. Планувалося, що цей електромобіль буде продаватися не лише в Україні, але і в Європі.
Для реалізації проекту було створено АТ “Електромобіль”. Іноземні інвестори виявили зацікавленість у проекті, навіть Deutsche Bank був готовий надати кредит для організації виробництва. Однак, єдиною умовою для отримання кредиту були гарантії з боку уряду, які не були надані.
Без фінансування подальший розвиток проекту став неможливим, і “Київ-1103” припинив своє існування в 2002 році, а його кузов залишився на одній зі столичних СТО.
Відразу в кількох регіонах України у неділю, 2 листопада очікується густий туман. У зв'язку з цим оголошено жовтий рівень небезпеки. Про це повідомляє Державна служба з надзвичайних ситуацій, передають Патріоти України. . За даними ДСНС, у ніч на 2 ли...
У 2016 у мене загинув чоловік. І після його гибелі у мене довго було таке відчуття, що він не закінчив свою справу до кінця. І мені хотілося її продовжити. Щоб нарешті уже була перемога і його гибель була не даремною. Про це розповіла командирка відділ...