Із якою швидкістю сосиски наближають смерть: Шокуючі подробиці про вплив обробленого м'яса

Усього 2 сосиски на тиждень у раціоні людини збільшує ризик серцево-судинних захворювань і передчасної смерті.

Експерти з Університету Макмастера і Hamilton Health Sciences в Канаді відстежували раціон і стан здоров'я 134 297 осіб з 21 країни на 5 континентах, зокрема в Бразилії, Аргентині, Канаді, Швеції і Китаї. Дослідження опублікували в Американському журналі клінічного харчування. Про це пише Daily Mail, передають Патріоти України.

Учасники експерименту їли не менше 150 г обробленого м'яса на тиждень. Ризик серйозних серцево-судинних захворювань, таких як інсульт, підвищився на 46%, а ризик смерті - на 51%.

Це всього 2 сосиски на тиждень, але ризик поширюється на будь-яку форму обробленого м'яса, попереджають експерти. Оброблене м'ясо - це м'ясо, яке консервували шляхом копчення або соління, в'ялення або додавання хімічних консервантів.

За даними Американського товариства харчування, варто повністю уникати вживання обробленого м'яса, такого як ковбаси, шинка, паштет, копчене м'ясо, салямі і в'ялений бекон. Одна порція бекону в день збільшує ризик розвитку недоумкуватості на 44%. Також відомо, що вживання великої кількості обробленого м'яса збільшує ризик раку кишечника.

Контракт для тилу: У Міноборони відповіли, чи є гарантія не потрапити на "нуль"

неділя, 14 червень 2026, 17:43

Міноборони запускає нові контракти для служби в армії. Один з них - базовий - передбачає службу на посадах поза бойовими частинами, передають Патріоти України з посиланням на Міністерство оборони України. Що передбачає базовий контракт . Такий вид кон...

Чому не існує гір висотою 20 кілометрів - усе вирішує одна сила

неділя, 14 червень 2026, 17:12

Найвища гора на нашій планеті — Еверест — сягає 8848 метрів над рівнем моря. Попри потужні геологічні процеси, які протягом мільйонів років формували гірські системи, на Землі немає вершин заввишки 10, 15 чи навіть 20 кілометрів. Вчені пояснюють це фун...