
Кабінет міністрів вніс нові зміни до порядку бронювання від мобілізації військовозобов’язаних працівників, передають Патріоти України.
Що зміниться для роботодавців і заброньованих працівників та хто може втратити «бронь», йдеться у постанові уряду №692 від 30 травня, опублікованій на урядовому порталі. Також у деталях постанови розбирався 7eminar.
Частина нововведень набуде чинності вже після опублікування документа, а частина — від 1 вересня 2026 року.
Постанова передбачає підвищення зарплатного критерію для бронювання до майже 26 тис. грн. Зарплата має бути не нижчою за мінімальну, помножену на 3,0 (раніше було 2,5). Зауважимо, що на державні та комунальні підприємства ця норма не поширюється. Коефіціент 2,5 залишається актуальним для підприємств на прифронтових територіях.
Крім того, підприємства мають підтвердити статус критичності за оновленими критеріями.
Документ встановлює жорсткі норми для «сумісників». Працівники, які вже мають відстрочку від призову, а також працівники-сумісники враховуватимуться до квоти лише за одним із місць роботи.
Наприклад, якщо працівник працює на одному підприємстві, а на іншому — за сумісництвом, для квоти бронювання він враховується лише за одним із місць роботи.
Кабінет Міністрів вирішив тимчасово не оприлюднювати статистику щодо чисельності населення через повномасштабну російську агресію. Про це заявив голова Державної служби статистики Арсен Макарчук, передають Патріоти України з посиланням на Інтерфакс-Укр...
У Глухові на Сумщині поліцейський накрив собою 9-річного хлопчика під час повторної атаки російського безпілотника, врятувавши дитину від вибуху. Правоохоронці прибули на місце влучання ворожого дрона у житловий будинок, де виявили поранену 54-річну жі...