
Керівник гумористичного проєкту "Дизель шоу" Олексій Бланар звинуватив одне з українських ЗМІ в продажності. Так, чоловік особисто зателефонував редакторці, а потім відправив "погрозливе" повідомлення. Відповідний пост опублікувала шефредакторка сайту "Детектор медіа" Наталія Лігачова на своїй сторінці в Facebook, зазначають Патріоти України. За її словами, вона досі не розуміє, що це було – розіграш "Дизель шоу" або ж "серйозна розмова".
Як стало відомо, жінці на мобільний телефон надійшов дзвінок від Бланаря, який запитав, навіщо видання опублікувало матеріал про новорічний випуск шоу, в якому їх "облили брудом".
До того ж, за словами Лігачової, голос чоловіка був недружній і навіть агресивний.
Після цього головний редактор сказала Бланарю, щоб він написав офіційний лист, якщо має якісь претензії до тексту новини.
У підсумку керівник проєкту додав, що не буде цього робити, так як "вони (ЗМІ) недостойні".
Коли Лігачова відключилася, їй на телефон прийшло повідомлення, в якому було сказано:
"Розумію, що для таких продажних писак гроші не пахнуть, але гроші – не головне в цьому житті. І виконавці брудних замовлень дуже швидко це розуміють. Життя пояснює".

В Україні до переліку критичних підприємств нині входять цирки, театри, тренажерні зали та великі торговельні центри. Про це повідомляє "РБК-Україна" з посиланням на власні джерела, передають Патріоти України. За даними видання, розширений список крити...
На придбання близьким подарунків на свято Нового року у нас залишається усе менше часу. А це означає, що ймовірність помилитись через поспіх зростає, передають Патріоти України. Саме тому видання The Page вирішило зібрати топ презентів, які забобони не...