Кабінет міністрів на одному з нещодавніх засідань затвердив кілька правил для отримання водійських прав і складання іспитів. Паралельно у Верховній Раді зареєстровано проект закону, покликаний змінити порядок виплати за полісами обов'язкового страхування, передають Патріоти України з посиланням на Oбозреватель.
Головне:
Документ вносить відразу кілька змін. Зокрема водійське посвідчення може бути аналогом паспорта лише в частині підтвердження права керувати транспортним засобом.
Так, постановою уряду автошколи звільняються від необхідності закуповувати у Міністерства внутрішніх справ документи про закінчення навчання для своїх випускників. Зараз це робиться в обов'язковому порядку. Замість цього пропонується вносити електронні форми цих свідчень до єдиного реєстру МВС і ввести дистанційну електронну реєстрацію груп, які проходитимуть навчання.
Також положення порядку видачі водійських прав узгоджуються з положеннями закону про документи, які підтверджують громадянство України. Такий перелік доповнений паспортом у вигляді ID-карти.
Зміни стосуватимуться і кількості слухачів у групах з навчання в автошколах. Зараз у групі не може бути більш ніж 30 осіб, а після набуття чинності правилами — ліміту не буде. Також дозволено проводити під час іспитів фото- і відеофіксацію.
Медична довідка включатиме в себе трохи іншу інформацію. У ній потрібно буде вказувати ті обмеження щодо здоров'я водія, які не є перешкодою для водіння автомобіля. При цьому вказувати потрібно і групу крові. Вона ж буде вписана і у водійське посвідчення.
На думку автомобіліста Владислава Скалія, нові зміни достатньо суперечливі.
"З одного боку, якщо скасують єдині бланки від МВС — вартість навчання може бути знижена. Якщо приберуть ліміт з кількості учнів у групах —більше охочих зможуть отримати теоретичні знання, але якість навчання може постраждати. Не виключено, що окремі автошколи наповнюватимуть групи по 40 осіб і більше. Що стосується водійських прав як посвідчення особи — будуть складнощі, треба з собою носити паспорт", — пояснив автолюбитель.
Ще одна новина — у Верховній Раді зареєстрований проект закону, який вводить нові правила автомобільного страхування. Його авторами виступили 14 народних депутатів, а також страхові юристи. Основні зміни проекту можна звести до кількох пунктів:
Один з розробників проекту закону, страховий юрист Денис Конюшко пояснив, що загалом ідея чудова. Якщо вона буде ухвалена — життя постраждалих буде істотно полегшене, але є певні нюанси.
"Хотів би відзначити пункт щодо спрацьованості, якщо ухвалять в такій редакції, то сума виплат збільшиться в середньому на 30%. Зараз вони виплачують з урахуванням спрацьованості, тому 9 з 10 машин підпадають під поняття "спрацьованості" та розмір виплат зменшується від 40 до 70%", — пояснив автоюрист.
Це може викликати збільшення вартості полюсів страхування. "Якщо відсоток виплат зросте на 40%, то багато компаній можуть або піти з ринку або збільшити вартість послуг. Зараз частина компаній вже скаржиться, що автоцивілка збиткова. На скільки ж зросте вартість, залежить від коефіцієнтів", — упевнений Конюшко.
Щоправда, в усій цій історії є одне "але". Нинішньому скликанню народних депутатів залишилося працювати всього півроку, тому часу дуже мало. Чи ухвалять такий проект закону у двох читання до жовтня 2019 року? Малоймовірно.
Правоохоронці викрили викладача одного з приватних університетів Полтави, який сприяв в уникненні військової служби через фіктивне зарахування до вишу та підробки медичних документів. Нині йому вручили підозру. Про це повідомили в пресслужбі Національн...
На Закарпатті до довічного ув’язнення засудили депутата Сергія Батрина, який підірвав гранати під час засідання сесії сільради. Про це повідомляє Офіс генерального прокурора, передають Патріоти України. «За публічного обвинувачення прокурорів Закарпатс...