"З картки пішло понад 32 тис. грн. Добре, що телефон був у цей час у руках і побачила, що відбувається. Відразу заблокувала картку, але гроші вже пішли. У виписці показано, що сплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає як автоматична підписка, при якій не вимагають підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю і не уявляю, які цифрові товари стільки коштують", – обурилася клієнтка.
У банку оформили заявку і запропонували чекати протягом 120 днів відповіді: чи зможуть повернути кошти. Проте вже за тиждень жінка сама звернулася до компанії, послуги якої придбали шахраї, та повернула свої кошти.
"Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не відправили, тому бути їхнім клієнтом більше немає бажання", – підсумувала жінка. На таке повідомлення співробітники "Привату" відповіли: "Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може означати лише одне – дані картки відомі третім особам з необережності або завдяки витонченішим методам".
В Україні деяким людям похилого віку, особам з інвалідністю та іншим вразливим категоріям населення буде доступна реєстрація на грошову допомогу від UNHCR Ukraine взимку 2025 року. Виплати нададуть в одній з українських прифронтових громад. Про це інфо...
У період мобілізації питання придатності за станом здоров’я знову опинилося у центрі уваги. Однією з категорій, що часто викликає запитання, є дерматологічні хвороби та їхній вплив на рішення військово-лікарської комісії, передають Патріоти України. За...