
Масштабне дослідження за участю понад 450 тисяч осіб показало, що люди, що вживають дві склянки газованої води і більше щодня, мають вищий ризик передчасної смерті від різних захворювань у порівнянні з тими, хто дозволяє собі стакан напою рідше, ніж раз на місяць. Повідомляється, що дані були зібрані серед представників десяти країн Європи протягом 19 років, передають Патріоти України.
На першому етапі дослідження у людей не було зафіксовано раку, діабету, серцево-судинних захворювань. "Наші дані свідчать про те, що високий рівень цукру в крові, викликаний в тому числі визначеними напоями, може викликати запалення кишечника, змінивши кишкову мікробіоту і підвищивши сприйнятливість до кишкових інфекцій. Звідси і висока сприйнятливість до хвороб травлення", - зазначила доцент кафедри медицини Університету Еморі в Атланті доктор Шарон Хореш Бергквіст.
Як передає CNN, інша робота вчених, яка охопила понад сто тисяч жителів Франції, показала, що вживання лише одного маленького стаканчика солодкого напою в день (приблизно третина звичайної банки з газованою водою) в цілому збільшує ризик появи раку до 18%, і до 22% підвищує ризик розвитку раку молочної залози. Любителям солодких напоїв порадили пити воду з додаванням шматочків фруктів - апельсина, лимона, полуниці або кавуна.
У Святошинському районі Києва сталася смертельна дорожньо-транспортна пригода, внаслідок якої загинули 27-річна жінка та її 2-річна дитина, передають Патріоти України. Аварія сталася вранці 10 серпня близько 5:50 на Житомирському шосе. За попередніми д...
Не пройде і 10 років: Китайську колонію на Місяці охоронятимуть робото-собаки, які добре комунікуватисуть з людьми та допомагатимуть в побутових і наукових справах. Вчені з Китайської академії космічних технологій, які працюють над проектом китайської ...