
В Україні активізувалися аферисти, які полюють за персональними даними. Так, група зловмисників виманила у сотень українців адреси і номери телефонів, пропонуючи безкоштовні брендові кросівки, передають Патріоти України з посиланням на Сегодня.
Однією з жертв такого фішингу (тобто викрадення даних) стала Оксана Коваленко. Вона, отримавши в мережі повідомлення про розіграш одягу і взуття, покликала людей за посиланням. Такі ж повідомлення з оголошенням щедрої акції з нагоди 95-річчя відомого бренду отримали і колеги Оксани. І акція ні у кого не викликала сумнівів.
Подібними кіберзлочинами вже давно займаються на Заході, а тепер віртуальні зловмисники адаптувалися і в українських реаліях. "Дуже дешево зробити атаку такого типу. Шахраї весь час удосконалюють свої схеми. І це фактично не стосується технічних моментів – це соціальна інженерія", – пояснює фахівець "Лабораторії цифрової безпеки" Максим Луночкін.
Фахівці кажуть, що в таких випадках жертви самі йдуть в лапи шахраїв, тому що хочуть отримати побільше безкоштовного. "У першу чергу, ви, коли натискаєте на посилання, даєте згоду на збір вашої інформації. Це відбувається в автоматичному режимі", – відзначає IT-фахівець Олександр Кушнір.
А ось з якою метою і коли ця інформація буде використана, відомо лише шахраям. Одні жертви з часом починають отримувати маркетинговий спам, інші – виявляються під контролем кіберзлочинців, які прослуховують їх телефон. "Якщо ви все ж помітили підозрілу активність, рекомендую зайти в налаштування акаунтів, якщо ви технічно просунута людина. Якщо немає – зверніться в технічну службу підтримки", – радить Луночкін.
Найважливіше правило – уважно моніторити самі повідомлення і користувачів, які їх надсилають.
На початковій стадії стосунків зовнішній вигляд і краса партнерів відіграють ключову роль у формуванні інтересу один до одного. Однак для справжніх глибинних стосунків важливішими є доброта, співчуття, чесність, сумісність і відчуття поряд з партнером,...
Виробник електромобілів Tesla опублікував відеоролик із демонстрацією еволюції їхнього "людиноподібного" робота Optimus за останні 2,5 року, і буквально підірвав соцмережі – за пару днів ролик набрав 37 мільйонів переглядів. . У травні 2023 року андро...