Хіти тижня. Де час біжить назад: Вчені NASA виявили свідоцтва паралельного всесвіту

Неймовірне відкриття і гіпотеза, яка може перевернути науку. Але далеко не всім вона подобається...

У сценарії прямо з «Сутінкової зони» група вчених NASA, що працює над експериментом в Антарктиці, виявила свідоцтво паралельного всесвіту, де правила фізики протилежні нашим, згідно зі звітом, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.

Концепція паралельного всесвіту існує з початку 1960-х років, в основному в умах шанувальників науково-фантастичних телешоу і коміксів, але тепер експеримент з виявлення космічних променів виявив частинки, які могли бути з паралельного світу, який також народився у Великому Вибуху, повідомила Daily Star.

Експерти використовували гігантську повітряну кулю, щоб нести Антарктичну імпульсну перехідну антену NASA, або ANITA, високо над Антарктикою, де холодне сухе повітря забезпечує ідеальне середовище практично без радіошумів, які можуть спотворити результати.

тестова система в Антарктиці

Постійний «вітер» частинок високих енергій постійно прибуває на Землю з космосу.

Згідно з доповіддю, низькоенергетичні субатомні нейтрини з масою, близькою до нуля, можуть повністю проходити крізь Землю, але об'єкти з більш високою енергією зупиняються твердою речовиною нашої планети.

Це означає, що частинки з високою енергією можуть бути виявлені тільки коли "спускаються" з космосу, але ANITA команди виявила більш важкі частинки, так звані тау-нейтрини, які "вилітають" з Землі.

Згідно з цими даними, як пише Daily Star, ці частинки насправді рухаються назад в часі, що свідчить про наявність паралельного всесвіту.

Головний дослідник ANITA Пітер Горхам, фізик-експериментатор в Гавайському університеті, припустив, що єдиний спосіб, яким тау-нейтрини можуть вести себе таким чином, полягає в тому, що вони перетворюються на частинки іншого типу, перш ніж пройти крізь Землю, а потім знову повернутися.

Горхам, провідний автор статті в Корнельському університеті, який описує дивне явище, зазначив, що він та його колеги-дослідники бачили кілька таких «неможливих подій», до яких деякі скептично ставилися. «Не всім подобалася ця гіпотеза», - сказав він New Scientist.

Найпростішим поясненням цього явища є те, що в момент Великого вибуху 13,8 мільярда років тому були сформовані два всесвіти - наш і один, який з нашої точки зору рухається у зворотному напрямку, а час там тече назад.

Звичайно, якщо є мешканці можливого паралельної всесвіту, вони вважають нас відсталими.

«У нас залишилися найзахопливіші або найнудніші можливості», - сказав Ібрагім Сафа, який також працював над експериментом.

"Я однозначно повернуся": Мілевський розповів, які функції хоче виконувати в київському "Динамо"