При будівництві Керченського моста були допущені грубі помилки з боку будівельників, вважає кандидат геолого-мінералогічних наук, російський незалежний експерт Юрій Медовар, зазначають Патріоти України. Експерт дав такі пояснення:
"Міст погублять інші екологічні катаклізми - тому його не можна було там будувати. Тому в 1970-х після проведення досліджень скасували будівництво моста. Їх проводив Морський державний університет, кафедра морської геології. Там знайшли грязьовий вулканізм - він знаходиться поруч з нинішнім Кримським мостом. Якщо він вибухне, то знесе все, що можна. Тому що в основі Кримського моста не скельні породи, як повинно бути в сейсмічних районах, а напівтверді глини, опіщанені, водонасичені. "
Крім того, Медовар зробив акцент на тому, що були грубо порушені будівельні норми і правила при будівництві Керченського моста, але це мало кого хвилювало тоді. Фактично, будівельники зробили кримінальний злочин:
"Але ніхто ж не хоче слухати! До речі, зараз в Росії стали виступати вчені, які підтверджують мої слова - що там будувати не можна було. Але через чотири, через п'ять років - "треба було думати!". Але ж міст треба було побудувати для однієї людини, ім'я якої я не буду називати, - його побудували. В СРСР були СНИП - будівельні норми і правила, в яких було написано: арочні мости в сейсмічних районах можна будувати тільки на скельних породах. Їх порушення було кримінальним покаранням. Ці норми змінили тільки в 2017 році. Це означає, що будували Кримський міст, скоївши кримінальний злочин. Але ви ж розумієте, що їм було плювати, "- заявив експерт.
Людей хвилює, яка зараз ситуація навколо моста, але на жаль, експерту практично нічого було сказати з цього приводу, він лише підсумував:
"Я вже майже рік інформацією про міст не володію. Хоча я спілкувався з проектувальниками, які запевняли, що слухали всі мої виступи і все врахували. Я кажу - хлопці, ну як можна врахувати ?! У цьому місці така погана геологія, що не тримає нічого. А ви "повісили" палки на глибину 55 м. Ті породи, на яких стоїть міст, не тримають так, як гранітний моноліт і інші скельні породи, які не деформуються. А тут йде деформація, переущільнення. Рване поруч вулкан - утворюється діра, туди все і провалиться."
Страшно уявити масштаб катастрофи, яка може статися, якщо міст все ж впаде в море. Але ще складніше простому обивателю уявити ті суми, які просто змиє в воду в цьому випадку.
"Вартість моста з 24 мільярдів рублів зросла до 300. Але я думаю, вони неабияк заощадили на будівництві. І я боюся, що експлуатація моста за ціною буде вище, ніж його будівництво. Тому що проектувальники розповіли мені, що є команда з 7 чоловік, які сидять в Лондоні і чергують цілодобово. Їм дають дані по датчикам, там же постійно відбуваються просадки, - і вони кажуть як і що потрібно робити. Вони мені кажуть: "не хвилюйтеся, міст стоятиме", - невтішний підсумок підвів Медовар.
Правоохоронці викрили викладача одного з приватних університетів Полтави, який сприяв в уникненні військової служби через фіктивне зарахування до вишу та підробки медичних документів. Нині йому вручили підозру. Про це повідомили в пресслужбі Національн...
На Закарпатті до довічного ув’язнення засудили депутата Сергія Батрина, який підірвав гранати під час засідання сесії сільради. Про це повідомляє Офіс генерального прокурора, передають Патріоти України. «За публічного обвинувачення прокурорів Закарпатс...