
«Нельзя сказать, что туристов вообще нет. Они есть, но приезжает в основном российское жлобьё и нищета. Они за персик удавятся. При этом хотят получить полный „фарш“ за копейки. Ни разу в жизни не видели кондиционера, не знают, как он включается, но он должен быть. Говорят, в Ялте, Алуште, Алупке ситуация получше, у нас, в Феодосии, вот так», — розповідає він.
Звичайно, є і більш заможні туристи, але вони «теж зіпсувалися», - якщо не економлять на житлі, то на все інше багато не витрачають. Можуть, наприклад, приїхати на «крутому» джипі, але при цьому торгуватися за ціну на помідор.
При України в Криму, розповідає співрозмовник нашого видання, відпочивало приблизно 60% українців, 25% білорусів і інші - з Росії. «Были россияне, которые приезжали из года в год, мы им давали скидки и прочее. В 2014-м я позвонил одному такому россиянину (не бедный, приезжал на джипе, снимал сразу несколько этажей). Говорю ему: «Приезжай, Крым же теперь ваш. Так он не то что не приехал, даже не звонил с тех пор», — нарікає житель Феодосії.
В Україні зберігається високий дефіцит робітничих і висококваліфікованих кадрів, особливо в ІТ, логістиці, освіті та медицині. Наразі, безпека, наявність житла та конкурентна зарплата є ключовими факторами, які мотивуватимуть українців повертатися на р...
У 2025 році ціни на пальне зросли настільки, що економічність стала одним із ключових критеріїв під час вибору автомобіля. Та на вторинному ринку досі є моделі, які у міському режимі реально спалюють від 12 до 20+ літрів бензину. Редакція SUVNews зібра...