Мобільні оператори lifecell і Vodafone розповіли, як вони ставляться до цього законопроекту, передають Патріоти України.
У lifecell зазначили, що не залежно від того, закріплено рішення на законодавчому рівні чи ні, вони радять абонентам користуватися тільки SIM-картками, оформленими на їх ім’я і не використовувати анонімні SIM-карти. Основна причина – безпека. “У сучасного користувача більшість банківських сервісів, соціальних мереж, поштових акаунтів підключено до SIM-картки мобільного телефону. На жаль, це широке поле для махінацій шахраїв. Насамперед, вони намагаються отримати доступ до 1) банківських рахунків або платіжних додатків; 2) персональних даних; 3) акаунтів в соцмережах, листування по е-mail, фото і відео абонента. Найбільш поширені шахрайські схеми, як правило, пов’язані з блокуванням і перевипуском SIM-карти”, – зазначили в прес-службі мобільного оператора.
Хоча чинне законодавство не зобов’язує оператора надавати послугу перевипуску SIM-карти, більшість операторів її надають. “Але з цим пов’язані певні труднощі. Щоб здійснити заміну SIM необхідно переконатися, що вона дійсно належить абоненту, який звернувся до нас. Контрактні абоненти пред’являють паспорт, а припейд-абоненти, оскільки вони обслуговуються знеособлено, проходять процедуру ідентифікації. Чим точніше оператор зможе ідентифікувати особу, якій належить SIM, тим менший ризик її перевипуску шахраєві. Тому, коли шахрай знає занадто багато про вас і ваше оточення: з ким спілкуєтеся, на які номери дзвоните частіше всього, інші дані, існує ризик перевипуску вашої SIM шахраєві. Анонімність припейд-абонентів відкриває шлях зловмисникам”, – пояснили в компанії.
Крім зниження ризику шахрайства, реєстрація припейд-абонентів має ще ряд переваг. Сприяє розширенню спектру державних послуг для громадян віддалено через Інтернет шляхом ідентифікації по мобільному номеру (Mobile ID). Сприяє розширенню доступу до електронної комерції шляхом використання мобільних гаманців та попередження шахрайства в електронній комерції.
При пред’явленні паспорта можна отримувати звіт по наданим послугам за певний період, швидко проходити ідентифікацію при зміні SIM-карти, а також повертати невикористані кошти, додали в lifecell.
“До того ж, розуміння особистості абонента допомагає оператору пропонувати список послуг, цікавий саме такій особі в силу певних факторів, що, безумовно, підвищить задоволеність клієнта рівнем обслуговування”, – підсумували в прес-службі мобільного оператора.
У свою чергу в Vodafone зазначили, що ідентифікація клієнтів – це складний і тривалий процес, коли мова йде про мільйони клієнтів. “Реалізувати його фізично можна протягом двох років з моменту прийняття закону, не раніше. Ми зі свого боку зацікавлені в тому, щоб ця процедура була максимально зручною для клієнтів. Для інформації: у клієнтів, що пройшли ідентифікацію, є певні переваги. Серед них захист від можливих спроб шахрайства з сім-картою та можливість користуватися послугами, які сьогодні не доступні незареєстрованим клієнтам, наприклад, Mobile ID”, – йдеться в повідомленні.
За новими правилами бригади екстреної медичної допомоги доставлятимуть пацієнтів з інфарктами, інсультами та іншими критичними станами до профільних медичних закладів, передають Патріоти України. Як повідомили на сайті МОЗ, з січня 2025 року бригади шв...
На війні проти російських бойовиків загинув грузинський доброволець - 24-річний Леван Лохішвілі. Про це повідомляє Ехо Кавказа, передають Патріоти України. Зазначається, що захисник загинув 19 листопада у Херсонській області внаслідок вибуху саморобног...