Хіти тижня. Науковці розповіли, які люди не зможуть заразитися коронавірусом

Деякі категорії людей не можуть заразитися коронавірусною інфекцією через наявність у них особливого імунітету.

Американські та швейцарські вчені провели нове дослідження і опублікували його в науковому журналі Nature, передають Патріоти України. Далі - мовою перекладу:

"Речь о людях, которые переболели вирусом SARS в 2003 году. Все, кто справился с тяжёлым острым респираторным синдромом во время прошлой вспышки, могут иметь иммунитет к коронавирусу нового типа.

Особенности иммунитета, полученного при вспышке SARS в 2003 году

Заражение вирусом SARS-CoV, который бушевал в 2003 году, вызывает тяжёлый острый респираторный синдром. Если его удастся побороть, то организм стимулирует выработку антител против S-белка. Он отвечает за «связывание» коронавируса с рецепторами на поверхности клетки.

Исследователи пришли к выводу, что один из вариантов этих антител, S309, может успешно нейтрализовать области S-белка SARS-CoV-2 (а заболевание COVID-19 вызывает именно он). Из этого следует, что люди, которые страдали от тяжёлого острого респираторного синдрома, могут иметь иммунитет к коронавирусу нового типа.

Лечение коронавирусной инфекции при помощи антител

Как предполагают ученые, смесь таких антител можно использовать для лечения тяжелых форм COVID-19. Кроме того, их будут применять для предотвращения заболевания у людей с высоким риском заражения. Предполагается, что новые тестирования такой методики начнутся уже в ближайшее время."

Багато людей поранені, в тому числі українки: У Німеччині перекинувся автобус з пасажирами (відео)

п’ятниця, 29 березень 2024, 13:55

У Німеччині поблизу міста Лейпциг сталася смертельна ДТП, внаслідок якої загинули чотири людини, ще 29 людей отримали травми. Також серед постраждалих є двоє українок. Про це повідомляє німецьке видання Berliner Morgenpost, передають Патріоти України. ...

Мертвий улюбленець лежав у пакеті біля смітника: Киянин вбив собаку колишньої дівчини, щоб помститися

п’ятниця, 29 березень 2024, 13:00

У Києві 25-річний чоловік побив собаку та задушив його, а потім викинув на смітник. Так він помстився колишній дівчині через розрив стосунків. Про це повідомила пресслужба столичної поліції в п'ятницю, 29 березня, передають Патріоти України.