Хіти тижня. Один крок до життя: У NASA зробили сенсаційне відкриття на Місяці

Колонізація природного супутника Землі стає набагато більш реальною, ніж коли небудь до того. Адже масштаби та швидкість освоєння найближчої планети залежить від проблеми запасів води та кисню, котрий є однієї з її складових

Вчені національного космічного відомства США NASA отримали нове підтвердження наявності води на поверхні Місяця. Про сенсаційне відкриття організація повідомила в офіційному прес-релізі, зазначають Патріоти України. Волога з'явилася в результаті впливу на небесне тіло метеоритів.

"Дослідники NASA і Лабораторії прикладної фізики Університету Джона Хопкінса в Лорел (штат Меріленд), повідомляють, що потоки метеоритів, що падають на Місяць, наповнюють тонку атмосферу короткоживучою водяною парою", – йдеться у звіті.

Відзначається, що коли потік метеоритів падає на поверхню Місяця, звільнена вода потрапляє в екзосферу і поширюється через неї. Близько двох третин цієї пари йде в космос, але близько третини приземляється назад на поверхню Місяця.

"Отримані дані допоможуть вченим зрозуміти історію місячної води – потенційного ресурсу для підтримки довгострокових операцій на Місяці і дослідження людиною глибокого космосу", – йдеться в повідомленні.

При цьому в NASA спростували, що виявлена вода прибувала виключно від самих метеоритів.

"Ми знаємо, що частина води повинна надходити з Місяця, тому що маса води, що вивільняється, більша, ніж маса води в метеоритах", – відзначили дослідники.

Вчені також припустили, що вода, яку вдалося виявити, могла бути закладена ще на початку існування Місяця.

Резонанс тижня. У Києві у вбиральні ресторану знайшли мертву напівроздягнену дівчину (фото)

субота, 28 листопад 2020, 2:00

У Голосіївському районі Києва в одному з ресторанів знайшли мертву напівроздягнену дівчину, інформують Патріоти України. Як повідомляє видання "Вартові Еспресо" в Telegram, тіло знайшли в неділю, 22 листопада, у вбиральні ресторану, який розташований у...

Хіти тижня. "Філігранна робота!": Крадійка із Запоріжжя підкорює мережу (відео)

субота, 28 листопад 2020, 1:00

Жінка не просто вкрала і пішла, ні, вона постаралася. У Запоріжжі жінка зайшла в кав'ярню і вкрала антисептик і миючий засіб для підлог. Відео опублікувала в Facebook Яна Каррілло, передають Патріоти України.