Хіти тижня. Отрута прямо за столом: Медики розповіли, від чого варто відмовитися на сніданок

Вчені розповіли, що якісь небезпеки таїть фруктовий сік на сніданках.

Так, дослідники з Інституту інтегративної геноміки Льюїса Сіглера з'ясували, що такі соки негативно впливають на мікрофлору кишечника, передають Патріоти України.

Вчені давали піддослідним мишам пити соки і нектари натщесерце. З'ясувалося, що в цьому стані тонкий кишечник не може розщеплювати фруктозу: вона безпосередньо потрапляє в товсту кишку і завдає серйозної шкоди мікроорганізмам, які не здатні впоратися з вуглеводами. Це стосується як пакетованих, так і свіжих соків.

Результати дослідження показали, що 90% фруктового цукру засвоюється саме в тонкому кишечнику. Вчені радять пити соки в малих кількостях і тільки після прийому їжі. Такий підхід запобіжить "перевантаженості" травної системи і не зашкодить мікрофлорі кишечника.

Опублікував: Олег Устименко

Омбудсмен відчув підставу: Лубінець розповів, як Єрмак після звільнення з ОП телефонував йому, щоб підписати "меморандум" і чому відмовив новоявленому адвокату

середа, 10 червень 2026, 12:10

Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубінець в інтерв'ю "Радіо Свобода" розповів, як колишній очільник Офісу президента Андрій Єрмак телефонував йому із пропозицією співпраці зразу після звільнення Банковою, передають Патріоти Укр...

Під забудову пустили історію: Окупанти у Криму знищують давньогрецьку спадщину заради житлового комплексу

середа, 10 червень 2026, 11:39

В окупованому Севастополі під час підготовки до будівництва нового житлового комплексу в районі Стрілецької бухти археологи виявили фрагмент хори давнього Херсонес Таврійський, передають Патріоти України. Йдеться про частину сільськогосподарської терит...