Хіти тижня. Оце так поворот: Вчені знайшли "суперлюдину", проти якої коронавірус безсилий

Вчені знайшли людину, кров якої блокує коронавірус. Зразки крові пацієнта, у якого в 2003 році діагностували коронавірусну атипову пневмонію, містять антитіло, що блокує новий коронавірус SARS-CoV-2, передають Патріоти України.

Медики запевняють, що ця людина може допомогти вченим у пошуку методів боротьби з новим коронавірусом, який викликав пандемію Covid-19.

Антитіла є частиною імунної системи організму на патогени. Дане конкретне антитіло, яке дослідники називають S309, продемонструвало сильну здатність зв'язувати та відключати спайковий білок SARS-CoV-2, який дозволяє вірусу проникати в клітини.

Оскільки вивчення клітин проводилося в лабораторії, потрібно набагато більше досліджень, щоб показати, чи буде це антитіло ефективно протидіяти SARS-CoV-2 у інших людей.

Компанія Vir Biotechnology вже розробила антитіло для тестування, сподіваючись почати клінічне випробування на людях. Отримані дані відкривають дорогу до використання S309 або окремо, або ж в складі "коктейлю антитіл" для профілактики або лікування Covid-19.

Багато дослідників шукали антитіла у людей, які перехворіли Covid-19, тоді як нове дослідження шукало їх у людини, яка перехворіла SARS ще в 2003 році.

Серед 25 досліджених антитіл автори виявили кілька таких, які можуть зв'язуватися з SARS-CoV-2, і одне з них, зокрема, S309, представляло собою "сильне" нейтралізуюче антитіло.

Коли дослідники об'єднали S309 з іншими антитілами, які мали більш слабку активність проти SARS-CoV-2, цей "коктейль" ще більше посилив нейтралізацію SARS-CoV-2.

Оскільки коронавіруси мутують повільніше, ніж інші віруси (наприклад, грип), то антитіла можуть зберігатися та бути ефективними протягом 1-2 років після одужання.

Після скандалу з Польщею: Журі для "Євробачення" тепер обиратимуть українці, правила змінено