
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Голосіївський суд Києва засудив до 7,5 років позбавлення волі колишнього працівника прокуратури, котрий ввечері 19 липня на вулиці на Велика Васильківська виїхав на пішохідну зону та збив на смерть жінку, яка йшла тротуаром. Про покарання вбивці повідо...
48-річна жителька Каліфорнії Венеса Джонсон зізналася, що клонування її померлого собаки на прізвисько Олівер не принесло ожиданого полегшення від горя, а лише загострило почуття втрати. Процедура створення генетичної копії коштувала жінці $50 тис., пе...