У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.
Після урочистого святкування Великодня настає Світлий тиждень – особливий період в церковному календарі, наповнений радістю та своєрідними традиціями. Цей тиждень, що слідує за Воскресінням Христовим, є продовженням великодніх святкувань, однак має сво...
СБУ затримала зрадницю, яка встановлювала «відеопастки», щоб коригувати удари рф по ешелонах ЗСУ на Чернігівщині, передають Патріоти України. . Військова контррозвідка Служби безпеки запобігла новій спробі російської воєнної розвідки (більш відомої як...