У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.
Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду підтвердила незаконність походження активів родини поліцейського з Харківщини. Родина інспектора Ігоря Заброди купила Lexus LX 450D за 3,7 млн гривень, оформивши автівку на дружину, проте доходів на цю куп...
У Лановецькій громаді на Тернопільщині поліція розслідує напад на старосту одного з сіл громади. Потерпілого доставили до лікарні з тілесними ушкодженнями. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на поліцію Тернопільщини. Староста села на Тер...