
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


30-річний Григорій Кедрук, якого підозрюють у вбивстві ветерана АТО та військовослужбовця РТЦК та СП Юрія Бондаренка, народився в Сарненському районі Рівненщини, а нині проживає у Львові. Про це пише hromadske, передають Патріоти України. За їх даними,...
4 грудня у соцмережах з'явилась інформація про те, що прокурор Новобаварської окружної прокуратури Харкова Луїза Карапетян може мати акаунт на платформі OnlyFans. Дописувачі розповсюджували світлини прокурорки у різних костюмах. Проте зараз акаунт, яки...