
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Головною проблемою у Збройних силах України є неефективність примусу у виконанні завдань, що у поєднанні з невизначеністю кінцевого терміну служби для мобілізованих створює «негативний мотиваційний чинник». Таку думку висловив військовий журналіст Влад...
З 1 грудня в Україні розпочалася друга хвиля виплат допомоги "зимової тисячі". Заявку можна подати через застосунок "Дія" до 24 грудня, а у відділеннях "Укрпошти" - до 25 січня. Використати гроші можна до 30 червня 2026 року, передають Патріоти України...