
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


У 2026 році держбюджет передбачає видатки на індексацію пенсій, проте система перерахунку залишається складною та непрозорою. Через це пенсіонери ризикують недоотримати значну частину своїх виплат, передають Патріоти України. Очільник Комітету Верховно...
У Дніпрі чоловік у нетверезому стані розбив вікно у чужій автівці, заліз всередину й ляг там спати. Це сталося 16 грудня на території житлового масиві Сокіл, повідомляють Патріоти України з посиланням на місцеві Telegram-канали та медіа Відомо. . Власн...