
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Алхім стверджувала, що дитина у дитсадку Львова лишилась без подарунку на Святого Миколая, тому що спілкувалась російською мовою. У міськраді це заперечують, передають Патріоти України. "Мережею шириться скриншот з начебто львівського садочка, де дитин...
У 2026 році кілька категорій українських пенсіонерів потраплять під вимогу уряду щодо обмеження щомісячних виплат. Скорочення торкнеться лише тих громадян, чия виплата перевищуватиме максимальний розмір. Це передбачено ухваленим законопроєктом "Про Дер...