
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Нове дослідження підтвердило унікальну здатність чорного меланізованого гриба Cladosporium sphaerospermum, знайденого на руїнах Чорнобильської АЕС: він здатний перетворювати іонізуюче випромінювання на енергію - аналог фотосинтезу, але на радіації, пер...
Попри свій поважний вік, 101-річна мешканка Нью-Джерсі Енн Анжелетті не збирається на пенсію і залишається надзвичайно активною і веде бізнес, передають Патріоти України. На каналі Eyewitness News ABC7NY вийшов сюжет про 101-річну Енн Анжелі, яка щотиж...