У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.
Найбільший в Україні оператор мобільного зв’язку "Київстар" планує купити онлайн-сервіс бронювання ліків Tabletki.uа. Телекомунікаційний гігант подав до Антимонопольного комітету (АМКУ) вже другу заявку щодо придбання ТОВ "МТПК", якій належать онлайн-с...
В анексованому Криму росіянин скинув кішку Мусю з оглядового майданчика замку "Ластівчине гніздо". Волонтери знайшли її живою в ущелині під урвищем. Про це повідомляє пропагандистський телеканал Санкт-Петербурга 78.ru, передають Патріоти України. За сл...