
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


В Україні до переліку критичних підприємств нині входять цирки, театри, тренажерні зали та великі торговельні центри. Про це повідомляє "РБК-Україна" з посиланням на власні джерела, передають Патріоти України. За даними видання, розширений список крити...
На придбання близьким подарунків на свято Нового року у нас залишається усе менше часу. А це означає, що ймовірність помилитись через поспіх зростає, передають Патріоти України. Саме тому видання The Page вирішило зібрати топ презентів, які забобони не...