
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Українські пілоти зафільмували жительку Покровська, яка в перерві між обстрілами та міськими боями, займалась на біговій доріжці на подвірʼї свого будинку. Кумедні кадри опублікували аналітики порталу DeepState, передають Патріоти України. Як зазначают...
Чернівецькі митники затримали 48-річну українку, яка намагалася незаконно вивезти до Румунії $100 тис., прихованих під одягом. Про це повідомила Чернівецька митниця, передають Патріоти України. У пункті пропуску "Порубне–Сірет" чернівецькі митники зупи...