
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Святковий період часто дарує нам радість, але одночасно може виснажувати емоційно та фізично. Після інтенсивних тижнів підготовки та численних зустрічей багато людей помічають підвищений рівень стресу та втому, передають Патріоти України. Організм у та...
Одна щаслива власниця кота стверджує, що улюбленець врятував їй життя. Пухнастий вказав на приховану небезпеку в домі, а все завдяки дивній поведінці біля розетки. Жінка говорить, що тварина почала шипіти та бити лапою по розетці, чим привернула увагу ...