
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


И́ якОдесити почали активно протестувати проти відключення електрики, що сталася внаслідок цілеспрямованих ударів росіян по енергетичній інфраструктурі, зазначають Патріоти України. . Як повідомляла "Думська", спершу на мітинг вийшли мешканці будинків...
Світова економіка входить у складний період, і все більше експертів попереджають про можливу рецесію. Попри це, на глобальному ринку праці зберігаються країни з високими рівнями доходів. Для багатьох це стає стимулом замислитися над зміною кар’єри або ...