У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.
У соціальних мережах періодично спливає думка, що в Радянському Союзі люди були "добрішими" і "людянішими". Цей міф, який часто повторюють із ностальгією, викликає гарячі дискусії, передають Патріоти України. Багато хто, згадуючи СРСР, асоціює його з б...
В Україні водій має право не виходити з автомобіля під час зупинки поліцією, якщо це не вимагається законом. Поліцейський може попросити вас вийти з машини лише в кількох чітко визначених ситуаціях. Про це пише Автотема, передають Патріоти України. Юри...