
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


У прифронтовому Херсоні, попри постійні обстріли й повітряні тривоги, працює ресторан, який дивує стравами з мирного життя — тими, що подавали ще до повномасштабного вторгнення Росії. Про заклад написала в Threads користувачка Вікторія Підюра, передают...
Дослідники повідомили про перспективний прорив у сфері лікування раку - нова технологія дає змогу вибірково впливати на ракові клітини, залишаючи здорові практично неушкодженими. Як пише The Independent, команда вчених з Університету RMIT у Мельбурні з...