
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Вчені наголошують, що секрет довголіття часто криється у звичайних речах, які кожен може зробити сам: це вправи, гарне харчування та сон. Про це пише Science Alert, передають Патріоти України. . Науковці пояснюють, що існує два типи віку - хронологічн...
Нові плацкартні вагони «Укрзалізниці» отримали високий індекс задоволення пасажирів завдяки сучасним опціям та комфортним умовам поїздки. Про це повідомив Сергій Лещенко, член наглядової ради «Укрзалізниці», передають Патріоти України. За слова Лещенка...