Хіти тижня. Смертоносний дотик. Служаки Горбачова профукали: Австралійський вчений виявив у Чорнобильській зоні вкрай небезпечний залишок катастрофи

Об'єкт, котрий зараз випромінює в двісті з гаком разів більше за рівень навколишньої радіації, кинули просто неба, забувши про консервацію. Він знаходиться далеко за межами маршрутів, які відвідують звичайні туристи.

У Чорнобильській зоні виявили найнебезпечніший предмет: фото знахідки

Австралійський дослідник Роб Максвелл виявив один з найбільш смертоносних предметів у Чорнобильській зоні – клешню крана, який використовувався при ліквідації аварії в 1986 році, зазначають Патріоти України.

У Чорнобильській зоні виявили найнебезпечніший предмет: фото знахідки

Як повідомляє видання Metro, навіть 33 роки потому після аварії рівень радіаційного випромінювання від предмета настільки великий, що навіть короткий дотик до нього може бути смертельно небезпечним.

У Чорнобильській зоні виявили найнебезпечніший предмет: фото знахідки

"У цьому районі є багато об'єктів, тривалий контакт з якими може вбити вас. Клешня – безумовно найнебезпечніший з них, оскільки доступ до нього не закритий, як до інших загроз", – заявив Максвелл.

У Чорнобильській зоні виявили найнебезпечніший предмет: фото знахідки

За словами дослідника, деякі люди знають місцезнаходження клешні, яку кинули у віддаленій частині лісу. Устаткування використовувалося для очищення території від радіоактивного графіту, який вилетів з четвертого реактора під час вибуху 33 роки тому.

Лічильник Гейгера зафіксував радіаційний фон навколо об'єкта в 39,8 мікрозіверта на годину, тоді як звичайний рівень радіації в місті становить близько 0,17 мікрозіверта на годину.

Максвелл заявив, що не радить людям піти і подивитися на знахідку: "Є дуже вагома причина, по якій клешня зберігається в дуже відокремленій частині лісу, далеко від усього. Що стосується туристів, я не рекомендую відвідування".

Новий закон про мобілізацію: Що загрожує чоловікам, які не повідомлять ТЦК про зміну місця проживання