Хіти тижня. Це великий прорив, запевняє Ілон Маск: Tesla отримає акумулятори наступного покоління вже 2021 року

Батареї 4680 будуть значно дешевші і більш енергоємні, ніж попередники, і з кожним роком зменшуватиме собівартість виробництва.

Генеральний директор Tesla Ілон Маск підтвердив появу нових елементів живлення в електромобілях Model Y, вироблених за новою технологією на заводі Gigafactory в Берліні. Йдеться про батареї «4680», які були представлені на презентації «День батарей» в минулому місяці. У нових батареях буде більше потужності і енергоємності, а їх серійному виробництві стануть помітно дешевше, зазначають Патріоти України.

Однією з головних новин «Дня батарей» став анонс акумуляторів 4680. У ході виступу Маск заявив, що «бісквітні» акумулятори стали помітно більше своїх аналогів - 46 мм в діаметрі і 88 мм по висоті, але кардинальне перекомпонування осередків дозволила підвищити запас ходу на 16 % і знизити вартість на 14%.

При цьому глава компанії не згадав, коли 4680 почнуть з'являтися в популярних Model S і Model Y, він лише повідомив, що першим електромобілем з новими батареями стане преміальний Tesla Model S Plaid. Наразі стало відомо, що виробником акумуляторів стане Giga Berlin, а потім, через два роки «підтягнеться» шанхайський завод і фабрика у Фрімонті, штат Каліфорнія.

«Фримонт і Шанхай почнуть через 2 роки, коли нові технології будуть випробувані», - повідомив Маск в Twitter.

Нова версія кросовера пов'язана з «виробничим ризиком», тому невідомо, яка кількість електромобілів Model Y буде поставлятися з елементами 4680, а яка збереже традиційні акумулятори CATL і Panasonic. Конвеєри на Gigafactory в Берліні почнуть працювати в другій половині 2021 року і тоді Tesla вперше випробує технологію цільної виливки батареї з двох сторін.

Більш того, інженери збираються не просто виробляти задню і передню частини днища в вигляді цілісних литих частин, але з'єднувати їх з акумулятором, що значно відрізняється від поточної технології складання. За розрахунками компанії, акумулятори 4680 скоротять витрати приблизно вдвічі рази і прискорять виробництво батарей в 100 разів до 2030 року.

«Акумуляторна батарея являтиме собою скріплену конструкцію з елементами, що забезпечують передачу зсуву між сталевими верхніми і нижніми лицьовими листами, виключаючи центральну частину корпусу, забезпечуючи при цьому підвищену жорсткість на кручення і покращений полярний момент інерції. Це великий прорив», - впевнений Ілон Маск.

Лякаючий прогноз вчених: Пилові бурі стають частішими в Європі, але далі буде гірше

субота, 27 квітень 2024, 6:30

Згідно з даними ООН, піщані та пилові бурі стають "все більш частими та сильними" у багатьох частинах земної кулі. У першу чергу від них страждають пустельні та степові регіони планети. Наприклад, на Великих рівнинах Америки кількість таких подій подво...

Належить до дуже рідкісного типу клинків тисячолітньої давнини: Науковці розгадали загадку "Іспанського Екскалібуру"

субота, 27 квітень 2024, 6:15

Дослідники нарешті розгадали таємницю унікального меча, виявленого в Іспанії три десятки років тому. . Фахівці назвали його «Екскалібур» через розташування, в котрому старовинний клінок був знайдений, бо нагадує кельтську легенду короля Артура. . Ар...