Хіти тижня. Це великий прорив, запевняє Ілон Маск: Tesla отримає акумулятори наступного покоління вже 2021 року

Батареї 4680 будуть значно дешевші і більш енергоємні, ніж попередники, і з кожним роком зменшуватиме собівартість виробництва.

Генеральний директор Tesla Ілон Маск підтвердив появу нових елементів живлення в електромобілях Model Y, вироблених за новою технологією на заводі Gigafactory в Берліні. Йдеться про батареї «4680», які були представлені на презентації «День батарей» в минулому місяці. У нових батареях буде більше потужності і енергоємності, а їх серійному виробництві стануть помітно дешевше, зазначають Патріоти України.

Однією з головних новин «Дня батарей» став анонс акумуляторів 4680. У ході виступу Маск заявив, що «бісквітні» акумулятори стали помітно більше своїх аналогів - 46 мм в діаметрі і 88 мм по висоті, але кардинальне перекомпонування осередків дозволила підвищити запас ходу на 16 % і знизити вартість на 14%.

При цьому глава компанії не згадав, коли 4680 почнуть з'являтися в популярних Model S і Model Y, він лише повідомив, що першим електромобілем з новими батареями стане преміальний Tesla Model S Plaid. Наразі стало відомо, що виробником акумуляторів стане Giga Berlin, а потім, через два роки «підтягнеться» шанхайський завод і фабрика у Фрімонті, штат Каліфорнія.

«Фримонт і Шанхай почнуть через 2 роки, коли нові технології будуть випробувані», - повідомив Маск в Twitter.

Нова версія кросовера пов'язана з «виробничим ризиком», тому невідомо, яка кількість електромобілів Model Y буде поставлятися з елементами 4680, а яка збереже традиційні акумулятори CATL і Panasonic. Конвеєри на Gigafactory в Берліні почнуть працювати в другій половині 2021 року і тоді Tesla вперше випробує технологію цільної виливки батареї з двох сторін.

Більш того, інженери збираються не просто виробляти задню і передню частини днища в вигляді цілісних литих частин, але з'єднувати їх з акумулятором, що значно відрізняється від поточної технології складання. За розрахунками компанії, акумулятори 4680 скоротять витрати приблизно вдвічі рази і прискорять виробництво батарей в 100 разів до 2030 року.

«Акумуляторна батарея являтиме собою скріплену конструкцію з елементами, що забезпечують передачу зсуву між сталевими верхніми і нижніми лицьовими листами, виключаючи центральну частину корпусу, забезпечуючи при цьому підвищену жорсткість на кручення і покращений полярний момент інерції. Це великий прорив», - впевнений Ілон Маск.

Несподіваний "врожай" для землероба: На Тернопільщині тракторист "виорав" древній саркофаг із черепом (фото)

субота, 10 квітень 2021, 23:52

У Тернопільській області під час весняно-польових робіт випадково виявили древній саркофаг, вік якого може сягати 5 тис. років, повідомляють Патріоти України. За словами директора Тернопільського обласного центру охорони та наукових досліджень пам'яток...

"Коптилкам" добігає кінець швидше, ніж гадалось: У Норвегії перестали купувати бензинові та дизельні автівки

субота, 10 квітень 2021, 23:35

Опубліковано дані про продажі автомобілів у Норвегії у березні 2021 році. Інформаційна рада по дорожньому руху Норвегії (Opplysningsrådet for Veitrafikken, OFV) опублікувала дані про продажі автомобілів у країні у березні 2021 році. За місяць було прод...