Хіти тижня. Вчені спростували популярний міф про алкоголь

Вчені з Пекінського університету прийшли до висновку, що навіть помірне вживання алкоголю збільшує ризик серцево-судинних захворювань.

Згідно з результатами дослідження, одна або дві порції алкоголю на день збільшують ризик інсульту на 10% і 15% відповідно, а чотири порції – на 35%, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.

Під однією порцією алкоголю мається на увазі келих вина, пляшка пива або чарка міцного алкоголю.

"Помірне вживання алкоголю ніяк не захищає. Навіть у таких кількостях алкоголь підвищує ризик виникнення інсульту", – повідомив один з авторів дослідження Чженмін Чень.

У Пекінському університеті підкреслили, що у азіатів генетично знижена толерантність до алкоголю, тому не можна екстраполювати отримані результати на все населення Землі. За їх словами, необхідно провести дослідження і на інших популяціях.

У відповідній науковій роботі взяли участь понад 500 тисяч осіб з 10 регіонів Китаю.Спостереження тривало близько 10 років.

Піддослідні фіксували кожен випадок вживання алкоголю, а вчені перевіряли їх на наявність серцево-судинних захворювань, включаючи ішемічний інсульт, внутрішньомозковий крововилив та інфаркт міокарда.

Нові стандарти наступають: Армія Нідерландів почала замінювати дизельні вантажівки на водневі (відео)

п’ятниця, 12 червень 2026, 13:08

Міністерство оборони Нідерландів ввело в експлуатацію три нові важкі вантажівки MAN hTGX з водневими двигунами внутрішнього згоряння. Машини стали першими у військовому секторі країни з такою силовою установкою та мають продемонструвати потенціал водню...

Українські біженці тікають з трьох країн ЄС: Ось куди виїжджають найчастіше

п’ятниця, 12 червень 2026, 12:28

Попри те, що країни Європейсько Союзу готуються обмежити механізм тимчасового захисту для громадян України, українці продовжують виїжджати в ЄС. Але, якщо в більшості країн біженців побільшало, у Франції, Ірландії та на Кіпрі їх стало менше, передають ...