Хіти тижня. Відкриття приголомшило науковців: На Черкащині знайшли могилу Богдана Хмельницького (відео)

Масштабні пошуки за допомогою археологів, геофізиків та істориків тривали більше півроку і виявили докази, на які ніхто вже і не розраховував.

Під храмом Суботова українські геофізики за допомогою геолокаторів виявили контури склепу, який може бути усипальницею Богдана Хмельницького. Історичне відкриття приголомшило вчених, передають Патріоти України з посиланням на ТСН.

"Контур труни на глибині 6 метрів. Досліджено, що там є ходи - один з боку, а інший центральний, заходить до цієї крипти, де є два поховання", - розповідає благочинний Городищенського району УПЦ Володимир Гладковський.

Ймовірний підземний об'єкт, вимощений цеглою, засипаний грунтом, добре видно на тривимірному зображенні. Однак це лише припущення і вони потребують додаткових вже археологічних досліджень.

На даний момент фахівці вирішують, яким чином зондувати і досліджувати місця знахідок так, щоб не нашкодити древній церкві.

До речі, тепер від туристів немає відбою. Якщо в минулому році храм відвідало майже 30 тисяч людей по офіційним даним, то після останнього відкриття ймовірного гетьманського поховання тут готуються прийняти в два рази більше.

Підношення Осірісу: Унікальні артефакти з золота і та інші важливі речі: Археологи знайшли скарби єгиптян VII - VI ст. до н.е.

субота, 27 липень 2024, 0:30