Хіти тижня. Відкриття вражає! Археологи знайшли на дні Балтійського моря "космічний корабель", якому 140 тис. років (фото)

При пошуках затонулих кораблів в Балтійському морі археологи виявили загадковий об'єкт, що нагадує космічний корабель. Про це повідомляє Еxpress, передають Патріоти України.

У пошуках затонулих кораблів в Балтиці, між Швецією і Фінляндією, глибоководна рятувальна компанія Ocean Explorer зробила неймовірний знімок з глибини понад 80 метрів.

Керівник групи Пітер Ліндберг пожартував, що в перший момент його команда подумала, що вони виявили непізнаний літаючий об'єкт.

Використовуючи гідролокатор бокового огляду, команда виявила об'єкт циліндричної форми діаметром 60 метрів з жорстким хвостом завдовжки 400 метрів, котрий знаходиться на глибині 200 метрів.

За словами керівника групи Пітера Ліндберга, є багато версій того, що саме вони знайшли, але відповідь на це питання може дати тільки дослідження.

"Ми чули багато різних пояснень, від космічного корабля Джорджа Лукаса - "Тисячолітнього сокола" до "це свого роду ворота у внутрішній світ", як ніби там мало бути пекло або щось в цьому роді. Але ми не дізнаємося, поки не побуваємо там внизу ", - сказав він.

А поки об'єкт залишається причиною для здогадок і дискусій серед вчених і дослідників. Вважається, що йому може бути не менше 140 тисяч років.

"Моя гіпотеза полягає в тому, що цей об'єкт, ця структура сформувалася під час льодовикового періоду багато тисяч років тому", - говорить Фолькер Брухерт, доцент геології Стокгольмського університету.

"Ми не віддаємо борг державі, а боремося за власне майбутнє", - комбриг "Холодного Яру"