У жителя України з порожньої карти ПриватБанку були списані кошти. Як написав потерпілий користувач на сайті "Мінфін", гроші зникли з карти з нульовим балансом. Він звернувся до представників банку з проханням роз'яснити ситуацію, повідомляють Патріоти України.
Як пояснив клієнт, з його картки для безпечної оплати в інтернеті, були списані кошти, яких там не було. "Так не буває, (карта була тільки для здійснення безпечних виплат через інтернет, як це і рекламується банком) прошу пояснити, як таке сталося, а також чому відсутнє інформування про таку безглузду подію. Виходить, що можна зняти гроші з віртуального рахунку, на якому грошові кошти відсутні", - написав клієнт у своїй скарзі.
В ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта і пояснили, як могло статися списання коштів. Вони зазначили, що клієнти часто залишають дані своєї картки на сторонніх сайтах. При цьому клієнти проходять авторизацію і дають згоду на подальше списання коштів з цієї карти без додаткового дозволу.
"В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу", - повідомили представники банку. Також вони звернулися до клієнта і пообіцяли перевірити платежі по даній карті, і опротестувати списання коштів за результатами збору інформації.
18 січня до поліції надійшла заява від 30-річної жінки про встановлення місцезнаходження її цивільного чоловіка 1983 року народження. Зі слів заявниці, він перестав виходити з нею на зв'язок з 16 січня, тому що його забрали співробітники ТЦК. У своєму ...
В Іспанії «обвалився» гірськолижний підйомник, внаслідок чого десятки людей отримали поранення. Наразі відомо про щонайменше 30 постраждалих. Про це пише Sky News, передають Патріоти України. Інцидент стався на крісельному підйомнику на гірськолижному ...