
У жителя України з порожньої карти ПриватБанку були списані кошти. Як написав потерпілий користувач на сайті "Мінфін", гроші зникли з карти з нульовим балансом. Він звернувся до представників банку з проханням роз'яснити ситуацію, повідомляють Патріоти України.
Як пояснив клієнт, з його картки для безпечної оплати в інтернеті, були списані кошти, яких там не було. "Так не буває, (карта була тільки для здійснення безпечних виплат через інтернет, як це і рекламується банком) прошу пояснити, як таке сталося, а також чому відсутнє інформування про таку безглузду подію. Виходить, що можна зняти гроші з віртуального рахунку, на якому грошові кошти відсутні", - написав клієнт у своїй скарзі.

В ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта і пояснили, як могло статися списання коштів. Вони зазначили, що клієнти часто залишають дані своєї картки на сторонніх сайтах. При цьому клієнти проходять авторизацію і дають згоду на подальше списання коштів з цієї карти без додаткового дозволу.
"В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу", - повідомили представники банку. Також вони звернулися до клієнта і пообіцяли перевірити платежі по даній карті, і опротестувати списання коштів за результатами збору інформації.

Хмельницький апеляційний суд підтвердив законність постанови місцевого суду про притягнення заявника до адміністративної відповідальності за прояв неповаги до суду. Його апеляційну скаргу суд залишив без задоволення, передає Хмельницький апеляційний су...
Одними з «вигодонабувачів» ухвалення нового держбюджету на 2026-й рік стали педагоги, яким передбачалося зростання зарплат на 50%. Йшлося про зростання виплат у два етапи - з 1 січня (+30%) та 1 вересня (+20%), результатом чого має стати виплата їм мін...