Клієнти "Ощадбанку" втрачають доступ до карт: Яка виникла проблема і що треба знати

Клієнти Ощадбанку скаржаться те що, що не мають доступу до додатку Ощад24, й відповідно до своїх банківських рахунків. Фінустанова змінила спосіб авторизації, і тепер у деяких громадян виникли проблеми, передають Патріоти України.

Жителі окупованих територій не можуть відповісти на підтверджуючий дзвінок від банку для входу у мобільний додаток через відсутність SMS-авторизації на їхніх територіях.

Одна із клієнток під ніком ifa58 залишила відповідну скаргу на Ощадбанк на сайті Мінфіну. За її словами, жінка раніше без проблем керувала рахунком через смартфон, хоч і мешкає на тимчасово окупованій Росією території. Для реєстрації або повторної авторизації в Ощадбанку було достатньо ввести код, отриманий через SMS в Viber.

Проте з недавніх пір авторизація у додатку відбувається лише через дзвінок банку, на який клієнту потрібно відповісти. Але проблема в тому, що український мобільний зв'язок не працює в населених пунктах, захоплених окупантами, і відповісти на виклик клієнти Ощадбанку фізично не можуть.

"У деяких місцях є тільки роумінг операторів країни-агресорки. Якщо SMS може прийти в роумінгу, то вхідний дзвінок – ні. При цьому Ощадбанк заблокував повідомлення для авторизації у мобільному додатку через Viber. Жодних коментарів оператори не надають, їх не цікавить, що люди не можуть розпоряджатися своїми грошима через такі "нововведення", - зазначила жінка.

Проблема в тому, що українські пенсіонери, які проживають в окупації, продовжують отримувати пенсії на карти Ощадбанку, але розпоряджатися ними вони не можуть. Це змушує громадян погоджуватися на запропоновані російські пенсії, щоби якось вижити, і елементарно мати кошти на продукти.

У коментарі до цього відгуку інша мешканка окупованих територій відповіла, що можна зателефонувати на "гарячу лінію" Ощадбанку, або зайти на сайт банку та повернути послугу авторизації через SMS у Viber.

"Хоч вони й зробили щоб проходила авторизація за дзвінком, але для тих, хто на окупованій території, ще залишилася можливість через гарячу лінію підключити щоб код прийшов на вайбер для реєстрації. Просто зателефонуйте, там навіть через сайт можна, якщо працює інтернет — оператор ідентифікує та підключить ту функцію. Вже так перевіряли, то працює", - написала клієнтка.Клієнти Ощадбанку скаржаться те що, що не мають доступу до додатку Ощад24, й відповідно до своїх банківських рахунків. Фінустанова змінила спосіб авторизації, і тепер у деяких громадян виникли проблеми.

Жителі окупованих територій не можуть відповісти на підтверджуючий дзвінок від банку для входу у мобільний додаток через відсутність SMS-авторизації на їхніх територіях.

Одна із клієнток під ніком ifa58 залишила відповідну скаргу на Ощадбанк на сайті Мінфіну. За її словами, жінка раніше без проблем керувала рахунком через смартфон, хоч і мешкає на тимчасово окупованій Росією території. Для реєстрації або повторної авторизації в Ощадбанку було достатньо ввести код, отриманий через SMS в Viber.

Проте з недавніх пір авторизація у додатку відбувається лише через дзвінок банку, на який клієнту потрібно відповісти. Але проблема в тому, що український мобільний зв'язок не працює в населених пунктах, захоплених окупантами, і відповісти на виклик клієнти Ощадбанку фізично не можуть.ad

"У деяких місцях є тільки роумінг операторів країни-агресорки. Якщо SMS може прийти в роумінгу, то вхідний дзвінок – ні. При цьому Ощадбанк заблокував повідомлення для авторизації у мобільному додатку через Viber. Жодних коментарів оператори не надають, їх не цікавить, що люди не можуть розпоряджатися своїми грошима через такі "нововведення", - зазначила жінка.

Проблема в тому, що українські пенсіонери, які проживають в окупації, продовжують отримувати пенсії на карти Ощадбанку, але розпоряджатися ними вони не можуть. Це змушує громадян погоджуватися на запропоновані російські пенсії, щоби якось вижити, і елементарно мати кошти на продукти.

У коментарі до цього відгуку інша мешканка окупованих територій відповіла, що можна зателефонувати на "гарячу лінію" Ощадбанку, або зайти на сайт банку та повернути послугу авторизації через SMS у Viber.

"Хоч вони й зробили щоб проходила авторизація за дзвінком, але для тих, хто на окупованій території, ще залишилася можливість через гарячу лінію підключити щоб код прийшов на вайбер для реєстрації. Просто зателефонуйте, там навіть через сайт можна, якщо працює інтернет — оператор ідентифікує та підключить ту функцію. Вже так перевіряли, то працює", - написала клієнтка.

Інновації, що рятують

п’ятниця, 19 квітень 2024, 12:55

Знов обстріл російськими терористами цивільної інфраструктури. Цього разу в Дніпрі. Треба лиш підтримувати, а не душити українські розробки, і обʼєднувати зусилля для прискорення допомоги, а не потурати політичним ревнощам. Ай-Петрі СВ — перспективний ...

Суд виніс вирок тренеру з Харківщини за згвалтування 11-річного хлопця: Шокуючі подробиці справи

п’ятниця, 19 квітень 2024, 11:44

15 квітня Городоцький районний суд Львівської області виніс вирок керівнику громадської організації “Десантно-спортивний навчально-тренувальний центр” у Чугуєві. Чоловіка визнали винним у розбещенні, сексуальному насильстві та зґвалтуванні 11-річного х...