Клієнти страшно обурені: Компанія Ахметова влипла в історію з шахрайством

В "Укртелекомі" повністю заперечують проблему, попри заяви людей у поліцію.

Абоненти компанії "Укртелекому" не можуть розірвати з нею договори на обслуговування. У Києві співробітники компанії закрилися в будівлі сервісного центру і без пояснення причин не хочуть впускати всередину клієнтів. Подібним чином недавно вчинили і співробітники філії компанії в Луцьку. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на "Суспільне".

Як розповів один з клієнтів "Укртелекому", останнім часом у нього перестали працювати послуги інтернету і телефонного зв'язку, що надаються столичною філією компанії. Він подзвонив на гарячу лінію "Укртелекому" і оператор направив його в сервісний центр, який розташований в Києві на Оболоні за адресою проспект маршала Малиновського, 19-А.

Приїхавши, він виявив, що центр обслуговування закритий, а у будівлі зібралися абоненти з такою ж проблемою. Сервіси компанії у користувачів не працюють більше місяця, але рахунки за їх оплату надходять, тоді як розірвати договори з компанією клієнти не мають можливості.

При цьому на дверях сервісного центру "Укртелекому" висить табличка з оголошенням про те, що компанія "тимчасово не приймає клієнтів" через карантин, однак всередині перебувають співробітники без масок.

У відповідь на спроби абонентів потрапити всередину будівлі для отримання пояснень, співробітники викликали приватну охорону, щоб вона вивела людей з бізнес-центру, де розташований офіс Укртелекому.

Обурені клієнти викликали на місце події поліцію, яка зареєструвала колективну заяву з приводу шахрайства та поїхала. Схожа ситуація сталася в Луцьку, де працівники "Укртелекому" відмовлялися приймати заяви на розірвання договорів і погодилися зробити це тільки після втручання поліції. Разом з тим, в "Укртелекомі" повністю заперечують проблему.

"Укртелеком продовжує свою безперервну діяльність в умовах карантину, обслуговуючи тисячі абонентів, які звертаються в компанії по різних каналах комунікації щодня - відвідавши відкритий Центр обслуговування абонентів, зателефонувавши в контакт-центр, заповнивши форму зворотного зв'язку на сайті компанії в розділі "Допомога" або написавши в особисті повідомлення на сторінці Укртелеком в соціальній мережі Facebook ", - запевнила прес-служба компанії.

Не пропустіть! ТОП-5 ознак, що пора міняти шини на автомобілі

вівторок, 4 листопад 2025, 0:30

Стан шин безпосередньо впливає на безпеку руху. Зношені або пошкоджені колеса знижують зчеплення з дорогою та можуть призвести до аварійних ситуацій. "Ми-Україна" зібрав п’ять головних ознак, за якими можна визначити, що час міняти шини, передають Патр...

Готуйтесь до удару по кишені! Ціни на популярні продукти можуть зрости вже восени

понеділок, 3 листопад 2025, 23:57

В Україні базові молочні продукти за рік подорожчали на 15–25% через скорочення поголів’я корів і зменшення пропозиції сирого молока. Яйця теж дорожчають - восени падає несучість курей і зростає вартість кормів, тому ціни ще не досягли піку, передають ...