Після 20 років розробок і тестування компанія "LiquidPiston" отримала контракт від армії США на створення прототипу армійської версії свого роторного двигуна XTS-210. Ця розробка може скласти вагому конкуренцію навіть електромоторам.
Для військових нова технологія двигуна надзвичайно корисна через можливість його роботи на широкому спектрі видів пального – від бензину, дизеля і гасу до пропану і водню, а також дуже популярного палива для реактивних двигунів JP-8/Jet-A.
Принцип дії XTS-210 найпростіше описати як роторний двигун Ванкеля, який "вивернули навиворіт". Наприклад, тут маленька, кругла і нерухома камера згоряння замість довгої та рухомої, що забезпечує пряме впорскування і високий ступінь стиснення. Поршневі кільця теж нерухомі, що в рази спрощує їхнє змащування та обслуговування.
Ці мотори збираються ставити на БПЛА. Більш потужні версії попередників XTS-210 вже успішно протестовані на легких літаках.
Ще одне корисне застосування такого двигуна – у мобільних генераторах, які дуже затребувані в сучасній війні через велику кількість електронних пристроїв на полі бою. Економія на паливі, вазі пристрою та матеріалах для його обслуговування допоможе оптимізувати військову логістику.
Експерти з обслуговування автомобілів наголошують на необхідності уникати небезпечних звичок, які можуть призвести до значного зносу компонентів автомобіля. Зокрема, "їзда" на зчепленні — поширена помилка, що може коштувати водіям до 1000 доларів на ре...
Після звільнення із полону спершу все здавалося ідеальним, але з часом приходить розуміння, що все не так чудово, як здавалося. Поведінка людей навколо стає помітнішою. Ставлення змінюється. Про це розповів в інтерв’ю "Еспресо.Захід" воїн ОЗСП "Азов" і...