"Кошти зняли злодії, а повертати кредит - мені": "ПриватБанк" звинуватили у "співпраці" із шахраями

Клієнти "ПриватБанку" розповіли, що стали жертвами шахрайства після того, як у них вкрали мобільні телефони з додатком "Приват24". Про це йдеться у відгуках на сайті "Мінфін" за 24-25 грудня, передають Патріоти України.
Одна з клієнток банку з міста Херсон зазначила, що днями в неї вкрали телефон у маршрутці. У поліції на це заявили, що не шукатимуть крадія, проте зареєстрували заяву. "Поки я була в поліції шахраї через "Приват24" буквально за допомогою одного дзвінка зняли всі мої кошти. Коли я користувалася "Приват24" з мене вимагали пароль, пін-код. Я думала що паролі, коди, цифровий підпис відомі тільки мені. Служба безпеки "Привату" так і не змогла пояснити мені як це сталося. Зате пояснили, що повернути кошти на кредитку, яку вони віддали в руки шахраям, доведеться мені. Я вже не кажу про свої кошти, які я довірила цьому "банку". Як ви думаєте - це справедливо?", - написала жінка.

Ще один клієнт банку розповів, що після викрадення картки й телефону з додатком шахраям вдалося увійти в "Приват24" й заволодіти його коштами з "Карти для виплат" - загалом майже 30 тисяч гривень.

"Потім змінили кредитний ліміт на моїй картці "Універсальна" з 4000 гривень до 50 000 і все зняли, і плюс до цього оформили на мене по картці "Універсальна" оплату частинами на суму 26 480 гривень. Я написав заяву у Голосіївське відділення Національної поліції в місті Києві за фактом крадіжки телефону і кредитної картки, повідомивши при цьому гарячу лінію "ПриватБанку, ніяких повідомлень не отримував, крім тих що я повинен виплачувати кредит "ПриватБанку", - пише чоловік.

Представник банку у відповідь заявив, що "Приват" робить все для того, щоб уберегти гроші клієнта від шахраїв. І додав, що той сам має змогу не дати заволодіти своїми коштами зловмисникам.

"Ми неодноразово наголошували про те, що, у разі втрати смартфону та карток - необхідно відразу звертатися в нашу цілодобову підтримку для їх блокування... Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства - є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію", - йдеться у повідомленні.


​"Я не розумію": Співробітниця ПриватБанку відмовилася обслуговувати російськомовного клієнта (відео)

субота, 22 лютий 2025, 22:59

Мережею поширилося відео, де працівниця Приватбанку відмовляється обслуговувати російськомовного клієнта. Жінка навідріз заявила, що не розуміє російської мови. Зокрема користувачка соцмережі Facebook Олена Гуменюк зауважила, що згідно з українським за...

Давня цивілізація була більш розвиненою, ніж вважалося: У єгипетській піраміді виявили... гігантську електростанцію

субота, 22 лютий 2025, 22:52

Нове відкриття у Великій піраміді Гізи в Єгипті дозволяє припустити, що ця споруда була не просто місцем останнього упокою фараона, а й гігантською електростанцією. Про це пише Daily Mail, передають Патріоти України. "Вчені піддали конструкцію віком 46...