Ще один клієнт банку розповів, що після викрадення картки й телефону з додатком шахраям вдалося увійти в "Приват24" й заволодіти його коштами з "Карти для виплат" - загалом майже 30 тисяч гривень.
"Потім змінили кредитний ліміт на моїй картці "Універсальна" з 4000 гривень до 50 000 і все зняли, і плюс до цього оформили на мене по картці "Універсальна" оплату частинами на суму 26 480 гривень. Я написав заяву у Голосіївське відділення Національної поліції в місті Києві за фактом крадіжки телефону і кредитної картки, повідомивши при цьому гарячу лінію "ПриватБанку, ніяких повідомлень не отримував, крім тих що я повинен виплачувати кредит "ПриватБанку", - пише чоловік.
Представник банку у відповідь заявив, що "Приват" робить все для того, щоб уберегти гроші клієнта від шахраїв. І додав, що той сам має змогу не дати заволодіти своїми коштами зловмисникам.
"Ми неодноразово наголошували про те, що, у разі втрати смартфону та карток - необхідно відразу звертатися в нашу цілодобову підтримку для їх блокування... Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства - є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію", - йдеться у повідомленні.
Мережею поширилося відео, де працівниця Приватбанку відмовляється обслуговувати російськомовного клієнта. Жінка навідріз заявила, що не розуміє російської мови. Зокрема користувачка соцмережі Facebook Олена Гуменюк зауважила, що згідно з українським за...
Нове відкриття у Великій піраміді Гізи в Єгипті дозволяє припустити, що ця споруда була не просто місцем останнього упокою фараона, а й гігантською електростанцією. Про це пише Daily Mail, передають Патріоти України. "Вчені піддали конструкцію віком 46...