"Київстар" знімає з деяких абонентів місячну абонплату у подвійному розмірі. Українці масово скаржаться на такі дії мобільного оператора на сторінці у Facebook, на що у "Київстар" зробили офіційне пояснення, передають Патріоти України.
Так, одна з абоненток написала в коментарях, що Київстар нібито зняв з неї подвійну абонплату по невідомій причині, на що в компанії відповіли:
"Зняття коштів з рахунку того чи іншого номера Київстар здійснюється на підставі даних про використання послуг моб. зв'язку, отриманих від обладнання нашої компанії, та умов тарифного плану/послуг за номером".
Проте дівчина зазначила, що в один день з її рахунку відбулося списання коштів за двома тарифами.У Київстарі відповіли, що це може відбуватися, якщо за бажанням клієнта змінюється тариф. Умови попереднього пакету послуг анулюються, і оплачується новий тарифний план за наявності коштів на рахунку.
"А чого взяли гроші і за старий тариф, і за новий?", - уточнила українка.
У компанії припустили, що, ймовірно, гроші двічі списалися з рахунку клієнтки тому, що попередній тариф не був нею сплачений. Рахунок поповнився до зміни тарифного плану – спочатку відбулася оплата, далі змінився тариф, і було знято оплату за нього
Як повідомили в офісі шерифа округу Лівінгстон, жінка на ім'я Лоретта повідомила персоналу будинку для літніх людей Avon, що хоче відсвяткувати свій 104-й день народження, відвідавши в'язницю округу Лівінгстон, передають Патріоти України з посиланням н...
Є кілька причин, чому люди з відстрочкою від мобілізації можуть отримати повістку поштою. Юрист Дмитро Дончак пояснив, що робити у такому разі. Про це йдеться на порталі B2B Consult, передають Патріоти України. Під час воєнного стану та загальної мобіл...