
У ХХ столітті в США та ряді інших розвинених країн були проекти транспорту з ядерним реактором, проте всі вони були скасовані - компанії та уряди прийняли рішення не піддавати населення небезпеці зараження. Тільки в Росії в 2019 році цю ідею спробували реалізувати, що спричинило загибель людей і паніку в Архангельській області. Про це розповів блогер Дмитро Чернишов на своїй сторінці в Facebook, повідомляють Патріоти України.
Так, він згадав проекти автомобіля, танка і літака з ядерним реактором від американських компаній, які готувалися в середині ХХ століття.
"У 1958 році компанія Ford розробила Ford Nucleon - концепт-кар, який працює за рахунок компактного ядерного реактора. Передбачалося, що на одній капсулі з ядерним паливом автомобіль зможе пройти близько 8 000 км. Від проекту вирішено було відмовитися: автомобілі потрапляють в аварії, випромінювання небезпечно для людей, така машина - прекрасний об'єкт для терактів. З цих же причин в 50-60-х роках не були побудовані: атомні танки TV-1 і R32, атомні літаки Convair X-6 і Ту-119, атомні локомотиви та інша атомна техніка", - пише автор.




За його словами, на озброєнні американської армії також раніше могли прийняти ракету з ядерним реактором, яка не тільки вражала б цілі на позиціях противника, а й отруювала б повітря в ході польоту.
"Ідея крилатої ракети з ядерним реактором теж дуже стара. У Радянському Союзі розроблялася ракета "Буря" (виріб 375). У британців - ракета Avro Z-59, американці працювали над проектом SLAM - "Літаючий лом"... Ракета могла вразити ще 15 об'єктів супротивника. Ядерний двигун відрізнявся вкрай сильним радіаційним "вихлопом", здатним заражати місцевість. Ракета могла шкодити противнику, просто літаючи над його територією", - зазначив він.
Блогер додав, що "проекти були згорнуті зі зрозумілих міркувань" - дорожнечу та небезпеку."Випробовувати таку ракету над своєю територією - безумство. І потім ядерний реактор ще і впаде ... Ніхто в світі не ризикнув випробовувати таку ракету. Нікому не потрібен літаючий Чорнобиль. Тільки вітчизняні (російські - Ред.) Ідіоти цим зайнялися. Підсумок - катастрофа, загибель людей і радіаційне зараження в Архангельській області", - додав він.
У ДТЕК пояснили, чому світла більше дають вночі, а не вдень. Пояснення просте - обсяг споживання, передають Патріоти України. Як зазначається, вночі набагато менше споживання. Після опівночі більшість промисловості та офісів не працюють. Люди сплять, і...
Довші ночі, коротші дні, сіре небо та холодна погода можуть зробити всіх нас більш втомленими та млявими. Нам може бути важче прокидатися і наше самопочуття в холодну пору року зазвичай погіршується, передають Патріоти України. . Доктор Нікі Кі, спеці...