
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
78-річна прихильниця компʼютерними іграми отримала в подарунок ігровий ноутбук, благодійником став розробник компʼютерних ігор. Історію жінки розповіло медіа Суспільне Донбас, передають Патріоти України. Жінка стала геймеркою 17 років тому, коли її ону...
У Полтавській області поліцейський збив на смерть двох 17-річних сестер, які йшли узбіччям дороги. Про це повідомив Офіс генерального прокурора у понеділок, 1 грудня, передають Патріоти України. Увечері 30 листопада у місті Карлівка правоохоронець за к...