
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Мінцифри запускає в Дії цифрову екосистему зайнятості "Обрій", яка через штучний інтелект шукатиме українцям роботу. Проте президент Конфедерації роботодавців України Олексій Мірошниченко заявив, що новий цифровий сервіс "Обрій" може пожвавити ринок пр...
У Волноваській громаді пенсіонери від 65 років можуть отримати одноразову допомогу 10 000 грн на підтримку здоров’я та побутових потреб. Для цього необхідно подати заяву та пакет документів, включаючи паспорт, довідку ВПО та реквізити банківського раху...