Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Чемпіон світу за версіями WBC, WBA, WBO та IBO в суперважкій вазі Олександр Усик відвідав вечір боксу в Ер-Ріяді, передають Патріоти України. Український боксер спостерігав за поєдинками, однак пішов з арени перед головною подією вечора. У бою зійшлися...
Протягом восьми місяців американець щоденно споживав близько чотирьох кілограмів м’яса, сиру та масла, зокрема в гамбургерах, передають Патріоти України. Дієта з виключно тваринної їжі, так звана "дієта хижака", за вісім місяців довела американця до ві...