
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Правоохоронці Одеської області припинили діяльність групи осіб, які, за даними слідства, були причетні до організації незаконного переміщення українських дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, до іншої країни під виглядом поїздок на...
Якщо військовозобов’язаний громадянин має відстрочку від мобілізації і не пройшов військово-лікарську комісію, група оповіщення ТЦК не може затримати і доправити його в центр комплектування. Вони мають право лише виписати йому повістку. Про це на порта...