Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Під час прямої трансляції на телеканалі CNN у Стамбулі стався землетрус. Камери зафіксували серію підземних поштовхів просто в ефірі. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на ВВС. У момент інтерв’ю, яке вела журналістка Мелтем Бозбейоглу, п...
У Львові 23 квітня розпочалися роботи з дослідження та ексгумації радянських поховань на території «Пагорба Слави». Усі знайдені останки та надмогильні плити перенесуть на спеціально визначене місце на Голосківське кладовище. Про це повідомили у Львівс...