
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
В Європейському парламенті під час кінопоказу документальних фільмів про українських дітей у середу, 10 грудня, заплакала перекладачка 11-річного хлопця Романа, який вижив під час ракетного удару РФ по Вінниці. Про це у середу, 10 грудня, повідомило ви...
Пошуки 18-річного Джошуа Меддакса з американського штату Колорадо завершилися моторошним відкриттям лише через сім років. Підлітка, який у 2008 році просто вийшов на коротку прогулянку і не повернувся додому, виявили всередині димоходу за милю від його...