
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Поселення було частиною важливого Бурштинового шляху, мережі торговельних шляхів, якими бурштин багато сторіч поспіль транспортували з узбережжя Балтійського та Північного морів через територію сучасної Польщі та Чехії до Середземномор'я і далі, до так...
Протягом останньої доби, з огляду на низку новин, прозвучали різні оцінки щодо можливого закінчення війни в Україні. Зокрема нардеп Олексій Гончаренко публічно висловив думку про те, що "нам потрібно зупинятись. У нас немає зайвих людей, яких варто від...