
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
На смертельну небезпеку себе можуть наражати не тільки ті водії, які, наприклад, порушують швидкісний режим на мокрому дорожньому покритті, а й ті, чиї звички на перший погляд здаються невинними, передають Патріоти України. Профільне видання «Твоя маши...
Ілон Маск виступив із новою суперечливою ідеєю — використати штучний інтелект і систему супутників для зменшення інтенсивності сонячного випромінювання, щоб стримати глобальне потепління, передають Патріоти України. Цей підхід, відомий як управління со...