
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Тисячі українських біженців в Ізраїлі можуть зіткнутися з ризиком депортації вже до кінця 2025 року, передають Патріоти України з посиланням на Haaretz. Наразі статус групового захисту, який дозволяв українцям легально жити і працювати в Ізраїлі з 2022...
Прислів'я: "Ми є то, що ми їмо має" виявляється має і нюхальний аспект. Кожен з нас має унікальний запах, це як відбиток пальця. На те, як ми пахнемо, впливають риси нашої особистості - від екстраверсії, домінування та невротизму, а також настрій і ста...