
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Популярність британського співака Пола Анки у 80-ті роки минулого сторіччя була ніяк не меншою, ніж зараз у Мадонни чи Леді Гаги, передають Патріоти України. Його пісні займали перші місця у хіт-парадах, а бути його друзями та знайомими хотіли всі — ві...
Українці суттєво наростили купівлю нових легкових автомобілів. У листопаді таких авто було куплено близько 8,3 тис. штук, що стало рекордом за останні 14 місяців. Порівняно ж із листопадом 2024 року, приріст склав одразу 58%. А порівняно з жовтнем-2025...