Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Що чекає на Україну через 10, 50 чи 100 років? Замість астрологів, штучний інтелект надав прогноз розвитку України. І він виявився справді вражаючим, зазначають Патріоти України. ШІ представив сміливий та оптимістичний сценарій розвитку нашої держави, ...
В Одесі чоловік вдавав з себе працівника СБУ, коли проходив військово-лікарську комісію (ВЛК). Про це йдеться в Єдиному реєстрі судових рішень, передають Патріоти України. Чоловік знайшов у Telegram «умільця», який виготовив для нього підробне посвідче...