
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
В Окленді стався незвичний інцидент: чоловік спробував викрасти дорогий медальйон Fabergé x 007, просто… проковтнувши його. Прикраса, натхненна фільмом про Джеймса Бонда «Восьминіжка», має вартість понад 19 тисяч доларів США, передають Патріоти України...
Студія «Квартал 95» зареєструвала нову компанію ТОВ «Квартал ЮА». Вона буде новою юридичною особою продакшну. Серед власників компанії відсутнє ім’я Тімура Міндіча, проти якого було впроваджено персональні санкції, інформують Патріоти України. Про реєс...