Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Після березневого підвищення пенсій частина українських пенсіонерів отримала більші виплати. Проте навіть незначне збільшення доходу може призвести до втрати права на субсидію для оплати комуналки, передають Патріоти України. У березні 2025 року пенсії...
Під час прямої трансляції на телеканалі CNN у Стамбулі стався землетрус. Камери зафіксували серію підземних поштовхів просто в ефірі. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на ВВС. У момент інтерв’ю, яке вела журналістка Мелтем Бозбейоглу, п...