
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
На території сучасної Колумбії колись мешкала змія, яка була довшою за міський автобус і важчою за невеликий автомобіль. Ця рептилія домінувала в цьому ландшафті після динозаврів. Еволюційний біолог із Ратгерського університету Скотт Треверс у своєму м...
Мандарини - одні з найсмачніших фруктів. Їхній чудовий смак цінують як дорослі, так і діти. Хоча мандарини доступні цілий рік, найчастіше ми купуємо їх на Різдво, передають Патріоти України. Купуючи мандарини, пам’ятайте, що їх потрібно купувати нещіль...