Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
У Київському терцентрі комплектування та соцпідтримки (ТЦК та СП) розповіли деталі аварії за участі службового авто з військовими та мобілізованими 14 травня у столиці. Про це йдеться у повідомленні ТЦК у Facebook, передають Патріоти України. Там зазна...
До Дня міста у Кременчуці, який цього року вперше відзначатиметься в останні вихідні травня, кременчуцький скульптор Олександр Павловський подарував громаді свою роботу – скульптуру «Незламна». Величну фігуру жінки в українському вінку зі зброєю в рука...