Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
З літа цього року адміністрування державних соціальних допомог, що виплачуються низці вразливих категорій населення, покладено на Пенсійний фонд України, передають Патріоти України. В ПФУ зазначають, що виплати можуть отримувати не лише, наприклад, люд...
Руде кошеня спокійно йшло повз двох папуг, які вирішили клюнути малого пухнастого. За мить на допомогу котику прийшов неочікуваний рятівник, учинок якого викликав смішну реакцію у мережі, зазначають Патріоти України. Цим помічником пухнастого став біль...