
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
24 грудня в місті Корсунь-Шевченківський (Черкаська область) стався підрив автомобіля депутата міської ради Віталія Сторожука. Про це сам депутат повідомив у Facebook, опублікувавши відео наслідків вибуху, передають Патріоти України. "Я сів у свій авто...
Мешканка англійського Хадденхема Джиллі Фретвелл пережила справжнє різдвяне диво. Її улюблена кішка на прізвисько Бінді повернулася додому через майже п'ять років після загадкового зникнення. Чорна кішка зникла в серпні 2020 року. Зазвичай Бінді йшла з...