Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
18 вересня в Полтаві на постаменті демонтованого пам'ятника на місці відпочинку російського царя Петра I встановили вертоліт Мі-2. Про це повідомило "Суспільне", передають Патріоти України. Речник 18-ї окремої бригади армійської авіації імені Ігоря Сік...
У Китаї 11-річний школяр Лянлян опинився в лікарні після того, як провів за навчанням 14 годин поспіль. У хлопчика з’явилися прискорене дихання, запаморочення, головний біль і оніміння кінцівок. Про це випадок повідомило видання Oddity Central, передаю...