
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Українці, які відкладають вихід на пенсію, можуть отримати збільшені виплати залежно від тривалості стажу після досягнення пенсійного віку. Підвищення нараховується за кожен повний місяць, але не застосовується за неповні місяці або якщо пенсія вже при...
В одному із садочків Одеси дітей змушували тримати руки вгору і присідати, коли не слухаються. Про це у Фейсбуці повідомила директорка Департаменту освіти ОМР Олена Буйневич, передають Патріоти України. «Отримала інформацію про те, що в одному з садочк...