Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
На британському аукціоні продали рідкісну монету, вартість якої сягнула 4,7 тисячі фунтів стерлінгів (близько 251 тис. грн). Артефакт датується періодом значних політичних потрясінь у Римській імперії. Детальніше про цю знахідку пише BBC News, передают...
У Звенигороді чоловік зливав у Telegram-канал місця, де військовослужбовці ТЦК роздавати повістки. За це суд його покарав. Про це йдеться у вироку суду, опублікованому в Єдиному державному реєстрі судових рішень, повідомляє сайт "ПРО ВСЕ", передають Па...