Louis Vuitton оскандалився новою рекламою: "Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив пограти з символами агресії", - Подоляк

Louis Vuitton зняв проросійську рекламу

Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.

Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z

"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.

Ідіократія і фарт

субота, 6 грудень 2025, 18:58

Повідомлення про знайдені при обшуку в Єрмака окультні предмети наштовхнули на важливу тему. Навіть поява пізніше версії, що про "ляльку вуду" тощо — це такий жарт, не скасовує ані важливості, ані теми. Адже чимало людей пам'ятають кількість амулетів, ...

Спадкоємиця німецьких аристократів не соромиться займатися збором викинутих речей: Жінка гуляла в багатому районі і знайшла "сміття" на тисячі доларів (відео)

субота, 6 грудень 2025, 18:58

Мешканка передмістя Чикаго (США) Клаудія фон Маллінкродт стала популярною в соцмережах завдяки пошуку цінних речей серед викинутого мотлоху в багатих районах. За лічені місяці вона довела, що те, що хтось вважає сміттям, для іншого може стати справжньо...