
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використовував у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії, написав радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк у Twitter.
Він нагадав, що вже більше року Росія вбиває українців, використовуючи триколор і новітню свастику V/Z
"Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?", – написав Подоляк.
Племінниця Софії Ротару Софія Хлябич, відома як виконавиця Sonya Kay, виписалася із пологового будинку зі своїми новонародженими малюками. Співачки та її чоловік, хокеїст Олег Петров, стали батьками двох хлопчиків. Про це повідомляють Патріоти України ...
7 грудня на арені T-Mobile Arena в Лас-Вегасі (США) відбувся турнір зі змішаних єдиноборств UFC 323. Поєдинок у найлегшій вазі (до 56,7 кг) між володарем чемпіонського поясу організації Александром Пантожею (30−5) та Джошуа Ваном (15−2) з М’янми заверш...